کد خبر: ۸۳۷۵۲۷
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۹
تعداد بازدید: ۴۳۱
فرهاد مجیدی، پرویز مظلومی و اسکوچیچ سه گزینه استقلال برای جایگزینی آندره‌آ استراماچونی بودند.

فرهاد لیست ورود و خروج هم داده بودبه گزارش خبرداغ به نقل از فرهیختگان: فرهاد مجیدی، پرویز مظلومی و اسکوچیچ سه گزینه استقلال برای جایگزینی آندره‌آ استراماچونی بودند. پس از آنکه باشگاه استقلال اعلام کرد مذاکرات با سرمربی ایتالیایی این تیم به بن‌بست خورده، اعضای هیات‌مدیره به‌سرعت سراغ فرهاد مجیدی رفتند و از او قول حضور در راس کادر فنی استقلال را گرفتند. شماره 7 پیشین باشگاه استقلال که پس از جدایی شفر، 5 بازی هدایت آبی‌ها را برعهده گرفته بود و 3 پیروزی و دو تساوی را برای آنها به ارمغان آورد هم از این پیشنهاد استقبال کرد تا همه چیز آماده بازگشت او به آبی‌های پایتخت شود.

در این‌باره شنیده‌ایم او حتی لیست بازیکنان مدنظرش را هم به باشگاه داده بود. به‌عنوان مثال بهنام برزای یکی از گزینه‌هایی بود که مجیدی از باشگاه خواسته بود مقدمات جذبش را از گل‌گهر سیرجان فراهم کنند. دو دستیار اسپانیایی که قرار بود در تیم ملی امید هم فرهاد مجیدی را همراهی کنند نیز به باشگاه معرفی شدند تا مقدمات جذب آنها فراهم شود.

یا استرا یا هیچ‌کس؟!

فضای مجازی اما با فرهاد مجیدی همراه نبود. این اتفاق در حالی رخ داد که مدیران باشگاه استقلال به خیال آنکه بازگشت فرهاد، هواداران را آرام می‌کند، سراغ او رفته بودند، اما شعارها و هشتگ‌ها همه روی نام استرا می‌چرخیدند. هواداران شعار می‌دادند «یا استرا، یا هیچ‌کس». همین موضوع فرهاد مجیدی را دودل کرد و او تصمیم گرفت در پیامی اینستاگرامی قید حضور در راس کادر فنی استقلال را بزند.

از سوی دیگر گفته می‌شود استراماچونی از طریق یکی از وکلایش پیام داده و گفته آماده مذاکره است و این بار اگر مسئولان باشگاه سراغ او بروند، بازمی‌گردد. همین موضوع باعث شد خلیل‌زاده، رئیس هیات‌مدیره باشگاه استقلال به‌سرعت شرایط مذاکره را فراهم و تمام واسطه‌های میان باشگاه و استراماچونی را حذف کند.

استرا نیاید اسکو آماده است!

به هر ترتیب باشگاه استقلال درحال حاضر آماده بازگشت استراماچونی است، اما شنیده‌ایم در صورت منتفی شدن این موضوع، اسکوچیچ به‌سرعت سرمربی استقلال خواهد شد تا یک کروات، هدایت آبی‌ها را برعهده بگیرد. اسکوچیچ که درحال حاضر هدایت صنعت نفت آبادان را برعهده دارد، سال‌ها پیش نیز به‌عنوان گزینه هدایت استقلال مطرح شده بود، اما درنهایت این اتفاق رخ نداد و علیرضا منصوریان هدایت آبی‌ها را برعهده گرفت.

هرچند مدیر برنامه‌های اسکوچیچ دو روز پیش حضور این مربی کروات را در استقلال تکذیب کرده بود، اما معادلات باشگاه استقلال به‌گونه‌ای است که هر لحظه تصمیم جدیدی گرفته می‌شود و به نظر می‌رسد شرایط برای حضور اسکوچیچ فراهم شده، البته اگر استرا برنگردد. خود اسکوچیچ هم اعلام کرده تمرکزش روی نفت آبادان است و بهتر است استراماچونی دوباره هدایت استقلال را بر عهده بگیرد. با این حال درباره اینکه اگر استرا به ایران بر نگردد او جایش را می‌گیرد یا خیر حرفی نزده!

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: