کد خبر: ۸۳۷۵۰۶
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۸ - ۲۰:۲۵
تعداد بازدید: ۲۵۸
رئیس پلیس پایتخت گفت: تهران در کمال امنیت و آرامش است و هیچ گونه مورد امنیتی نداریم.

سردار رحیمی : تهران در امنیت و آرامش استبه گزارش خبرداغ ، سردار حسین رحیمی در قرارگاه امام علی (ع) با اشاره به اینکه دشمنان همواره درصدد ایجاد ناامنی، تشویش افکار عمومی جامعه و ترویج احساس ناامنی در جامعه هستند، بیان داشت: نیروی انتظامی با اقتدار حافظ امنیت و آرامش مردم است و اجازه نخواهد داد کسی خدشه ای به این مهم وارد نماید.

رئیس پلیس پایتخت با تأکید بر این که تهران در کمال امنیت و آرامش است و هیچ گونه موارد امنیتی نداریم، عنوان داشت: ما خود را خادم و خدمتگزار مردم می‌دانیم و به این خدمتگزاری افتخار می‌کنیم .

وی با اشاره به حضور پر رنگ یگان‌های انتظامی در سطح شهر در قالب برگزاری رزمایش امنیت، گفت: امنیت بستر پیشرفت جامعه است از این رو دشمنان همواره درصدد ایجاد ناامنی، آشوب و بلوا در کشور عزیز ما هستند که به طور حتم با سرپنجه‌های قدرتمند پلیس مواجه خواهند شد.

فارس

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: