کد خبر: ۸۳۷۴۵۶
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۲
تعداد بازدید: ۲۳۷
مدیر روابط عمومی سازمان اورژانس استان یزد با اشاره به حادثه واژگونی اتوبوس یزد- مشهد، گفت: این حادثه چهار فوتی و ۱۴ مصدوم به جای گذاشت.

۴ فوتی و ۱۴ مصدوم در حادثه واژگونی اتوبوس یزد- مشهدبه گزارش خبرداغ به نقل از ایسنا، «سیدحسین طباطبایی»  با اشاره به حادثه واژگونی اتوبوس یزد- مشهد، اظهار کرد: این رخداد ساعت 20:47 شب گذشته چهارم دیماه 30 کیلومتری محور خرانق به ساغند اتفاق افتاده است.

وی افزود: این اتوبوس با 26 سرنشین از یزد عازم مشهد مقدس بوده که به دلیل تصادف با یک دستگاه تریلر از مسیر خود منحرف و واژگون شده است.

مدیر روابط عمومی سازمان اورژانس استان یزد با اشاره به اعزام 13 نیروی عملیاتی، چهار کد آمبولانس زمینی، یک کد هلال احمر و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس اورژانس به محل حادثه، گفت: در حادثه دلخراش 18 نفر فوت و مصدوم شدند که از این تعداد چهار نفر فوتی و مابقی مصدوم و برای درمان قطعی راهی بیمارستان شدند.

طباطبایی در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: یک نفر از مصدومین این حادثه به بیمارستان افشار، چهار نفر به بیمارستان شهید رهنمون و 9 نفر به بیمارستان شهید صدوقی منتقل شدند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: