کد خبر: ۸۳۷۳۱۵
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۰
تعداد بازدید: ۳۳۰
اینترنت همراه در شیراز نیز با مشکل مواجه شده و سرویس‌دهی به شهروندان در شبکه‌های همراه اول و ایرانسل مختل شده است و کاربران به سختی می توانند به سایت و شبکه های اجتماعی نظیر واتساپ و اینستاگرام دسترسی پیدا کنند

قطع اینترنت خانگی در شیراز/ اختلال در سرویس دهی شبکه‌های همراه اول و ایرانسلبه گزارش خبرداغ ، برخی کاربران اینترنت خانگی از نقاط مختلف شیراز با دفتر خبرگزاری ایلنا در شیراز ، از قطع اینترنت های خود خبر دادند.

برپایه این گزارش از صبح امروز - چهارشنبه -4 دی ماه - بیشتر شرکت‌های ارائه دهنده اینترنت با مشکل مواجه شده و برخی نیز قطع شدند.

پیگیری‌ها‌ی ایلنا حاکی است، اینترنت همراه در شیراز نیز با مشکل مواجه شده و سرویس‌دهی به شهروندان در شبکه‌های همراه اول و ایرانسل مختل شده است و کاربران به سختی می توانند به سایت و شبکه های اجتماعی نظیر واتساپ و اینستاگرام دسترسی پیدا کنند

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: