کد خبر: ۸۳۷۲۵۸
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۲
تعداد بازدید: ۱۹۱
خیلی‌ها نقش مهدی ترابی را در پرسپولیس با نقش لیونل مسی در بارسلونا مقایسه می‌کنند؛ قیاسی که پر بیراه هم نیست.

به گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز، خیلی‌ها نقش مهدی ترابی را در پرسپولیس با نقش لیونل مسی در بارسلونا مقایسه می‌کنند؛ قیاسی که پر بیراه هم نیست. تیم کالدرون اگرچه منظم و مالکانه بازی می‌کند، اما واقعا روی کاکل ترابی می‌چرخد. مربی آرژانتینی تصمیم گرفت در بازی با شهرداری ماهشهر ترابی را از ترکیب اصلی بیرون بگذارد و به او استراحت بدهد، اما در نیمه دوم به حضور این بازیکن نیاز شد. ترابی هم بعد از ورود به میدان با حرکاتش تیم را راه انداخت. او یک پاس خوب به سیامک نعمتی داد که ضربه سیا را گلر حریف از روی خط دروازه برگرداند.

 

 

سپس ترابی گل اول را برای علی علیپور ساخت و نهایتا خودش هم روی یک ضدحمله برق‌آسا می‌توانست گل بزند که ضربه‌اش را سلیمی، دروازه‌بان شهرداری ماهشهر مهار کرد. در مجموع ترابی باز هم یک عملکرد درخشان دیگر ارایه داد تا نشان بدهد حتی تعریف و تمجیدها هم او را راضی و مغرور نمی‌کند. 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: