کد خبر: ۸۳۷۲۴۳
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۸ - ۲۳:۴۵
تعداد بازدید: ۲۱۴
باشگاه پرسپولیس مبلغی در حدود 420 هزار دلار به دو بازیکن خارجی خود بدهکار است.

بدهی 420 هزار دلاری پرسپولیسی‌ها به دو بازیکنبه گزارش خبرداغ به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، بشار رسن و رادوشوویچ امروز در ساختمان باشگاه پرسپولیس حضور یافتند و بعد از جلسه انصاریفرد با کالدرون، خواگین، اینیگو و پیروانی، با مدیر عامل باشگاه پرسپولیس دیدار و گفت و گو کردند.

 

دو بازیکن خارجی پرسپولیس که بابت فصل گذشته و فصل جاری، مطالبات زیادی دارند درباره زمان دریافت مطالبات خود با انصاریفرد گفت وگو کردند و مقرر شد بخشی از مطالبات آنها به زودی و مابقی آن طی توافقاتی که انجام شده است، در آینده پرداخت شود. بشار رسن بالغ بر 300 هزار دلار و رادوشوویچ بالغ بر 120 هزار دلار از باشگاه پرسپولیس طلب دارند و طی این مدت همکاری خوبی با باشگاه داشتند.

 

انصاریفرد در این باره گفت: دو بازیکن خارجی پرسپولیس نهایت همکاری را با باشگاه داشتند و از صبوری آنها نهایت تشکر را داریم. اغلب بازیکنان تیم از فصل گذشته مطالباتی دارند و باید قسط بعدی قرارداد آنها با شروع نیم فصل دوم پرداخت شود و از کلیه اعضای تیم که تاکنون تعامل خوبی با باشگاه داشتند تشکر می‌کنیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: