کد خبر: ۸۳۷۲۲۱
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۸ - ۲۰:۱۹
تعداد بازدید: ۱۰۶۷
پس از حواشی فراوان برای بازگشت آندره‌آ استراماچونی به تیم فوتبال استقلال یک خبرنگار ایتالیایی از بررسی پیشنهاد الشارجه امارات توسط این سرمربی ایتالیایی خبر داد.

ادعای خبرنگار ایتالیایی؛ ۲۴ ساعت تا پیوستن استراما به الشارجه امارات!به گزارش خبرداغ ، پس از سفر آندره‌آ استراماچونی سرمربی تیم فوتبال استقلال به ایتالیا و تلاش مسئولان باشگاه و مدیران ارشد ورزش کشور برای بازگشت سرمربی آبی‌پوشان، دیروز مدیران استقلال مدعی شدند که استراماچونی خواستار امضای قراردادی جدید است که تحقق بندهای آن در توان باشگاه نیست.


پس از این اتفاق استراماچونی و فدریکو پاستورلو مدیربرنامه‌های وی این ادعا را تکذیب کردند و مدعی شدند که تنها به دنبال تحقق تعهدات قرارداد قبلی با باشگاه استقلال هستند.


نکته قابل توجه این است که در این کش و قوس‌ها، فیلیپو خبرنگار نشریه اسپورت ایتالیا مدعی شد استراماچونی سرمربی سابق استقلال تهران در حال بررسی پیشنهاد تیم فوتبال الشارجه امارات است و تا ۲۴ ساعت آینده پاسخ نهایی خود را می‌دهد!


در حالی این خبر توسط خبرنگار ایتالیایی منتشر شده که الشارجه بدون باخت در صدر جدول لیگ امارات قرار دارد و استرا هم بررسی هرگونه پیشنهادی را رد کرده بود.

 

جام نیوز

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: