کد خبر: ۸۳۷۲۱۹
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۹:۵۴
تعداد بازدید: ۲۱۵
فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: فردی که به بهانه خرید و فروش املاک ۷۰ میلیارد ریال از شهروندان کلاهبرداری کرده بود، با تلاش ماموران پلیس آگاهی دستگیر شد.

کلاهبردار ۷۰ میلیاردی املاک دستگیر شدبه گزارش خبرداغ به نقل از آفتاب، سردار خلیل واعظی با بیان جزئیات این خبر گفت: در پی مراجعه تعدادی از شهروندان به پلیس آگاهی مبنی بر این که فردی به بهانه خرید و فروش ملک از آنان کلاهبرداری کرده است، موضوع در دستور کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پلیس پس از بررسی های همه جانبه و تحقیقات فنی، متهم را شناسایی کردند و با استعلام از بانک اطلاعاتی مجرمان سابقه دار، مشخص شد متهم دارای سوابق متعدد کیفری و محکومیت های قضایی است.

 

فرمانده انتظامی استان بوشهر بیان کرد: با تلاش ماموران پلیس آگاهی منزل و مخفیگاه وی در شهر شیراز را شناسایی و تیمی از کاراگاهان پلیس آگاهی به استان فارس اعزام شدند، و متهم را به صورت غافلگیرانه دستگیر و به پلیس اگاهی استان بوشهر منتقل کردند.

به گزارش روابط عمومی پلیس بوشهر، این مقام ارشد انتظامی گفت: متهم در بازجویی های اولیه ابتدا منکر اتهامات خود شد اما پس از ارائه مدارک و شواهد، مجبور به اعتراف شد و اظهار کرد با توجه به اینکه حین سپری کردن دوران محکومیت زندان بودم در مقاطع مختلف با ارائه سند از زندان مرخص می شدم و به محض خروج از زندان با توجه به اشرافیت کامل به خرید و فروش املاک و اراضی و به منظور پرداخت اجاره بهاء سند ضمانتی، مجددا فعالیت مجرمانه خود در زمینه خرید و فروش املاک را شروع می کردم.

سردار واعظی با اشاره به اعتراف متهم به ۱۲ فقره کلاهبرداری در زمینه خرید و فروش املاک، عنوان کرد: طبق برآورد کارشناسان مربوطه متهم حدود ۷۰ میلیارد ریال از مالباختگان کلاهبرداری کرده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: