کد خبر: ۸۳۷۱۸۵
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۴
تعداد بازدید: ۲۲۷
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس بابت صحبت های گابریل کالدرون در برنامه تلویزیونی متعجب است

تعجب انصاری‌فرد از صحبت های گابریل کالدرونبه گزارش خبرداغ ، گابریل کالدرون پس از پیروزی دو بر صفر پرسپولیس مقابل شهرداری ماهشهر که منجر به صعود سرخپوشان به نیمه نهایی جام حذفی شد در برنامه تلویزیونی شرکت کرد تا با بیان برخی مشکلات مالی موجود در باشگاه از ضرب العجل خود صحبت کند.

 

سرمربی پرسپولیس علاوه بر بیان مشکلات مالی از شروط خود درباره برخی مسائل نظیر جذب بازیکن، نحوه تامین منزل برای مربی گلرها ، برپایی اردو در قطر صحبت کرد. کالدرون همچنین تنها از سه عضو هیات مدیره که نقش بسزایی در حضورش در پرسپولیس داشتند تشکر کرد. مواردی که تعجب محمدحسن انصاری‌فرد را به همراه داشت. مدیرعامل پرسپولیس چند شرط کالدرون را برای اولین بار از زبان او می شنید اما تصمیم گرفت روی خط برنامه تلویزیونی نیاید تا پاسخ کالدرون را بدهد.

 

انصاریفرد در جلسه امروز خود قرار است به کالدرون تذکر دهد که خواسته های مطرح خود را با سند و منطق به گوش باشگاه برساند تا هوادار را دچار تشویش نکند.

جام نیوز

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: