کد خبر: ۸۳۷۱۸۱
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۷
تعداد بازدید: ۱۴۲
پرسپولیسی ها وعده جدیدی به گلر کروات پرسپولیس داده اند.

وعده تازه به رادو؛ تا آخر هفته پولت را می دهیمبه گزارش خبرداغ ، محمدحسن انصاری فرد که ابتدای شهریورماه به جای ایرج عرب مدیرعامل پرسپولیس شد، از ابتدا می دانست که با چالش جدی برای پرداخت پول به بازیکنان و کادر فنی مواجه است.

 

گابریل کالدرون و خارجی های پرسپولیس اگرچه ظرف سه ماه اخیر، حدود ۲۰۰ هزار یورو دریافتی داشته اند اما هنوز مطالبات زیادی از باشگاه دارند به همین دلیل مدیریت باشگاه باید هرچه سریع تر راهکاری برای حل این مشکل پیدا کند.

 

شنیده می شود این احتمال وجود دارد که در صورت پرداخت مبالغی از سوی چند شرکت خصوصی، مدیرعامل سرخ ها بتواند تا پنجشنبه بخشی از مطالبات کادرفنی و بازیکنان را پرداخت کند. برهمین اساس بود که وقتی صبح امروز بوژیدار رادوشوویچ در باشگاه حاضر شد، وعده تازه ای دریافت کرد مبنی بر این که تا پایان هفته و پیش شب کریسمس بخشی ازمطالبات وی پرداخت می شود. همان وعده ای که البته به کالدرون هم داده شده و پیش بینی می شود پیش از سفر کالدرون به آرژانتین بخشی از مطالبات وی پرداخت شده تا از خطر فسخ قرارداد جلوگیری شود.

جام نیوز

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: