کد خبر: ۸۳۷۱۳۳
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۸
تعداد بازدید: ۱۶۵
معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: شفافیت منابع مالی تبلیغات انتخاباتی در راستای ارتقاء اعتماد مردم به نظام بوده و یک ضرورت شناخته می‌شود.

شفافیت هزینه‌های انتخاباتی در راستای ارتقاء اعتماد مردم به نظام است/دولت بار مالی شفاف‌سازی را می‌پذیردبه گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، در جلسه علنی امروز (حسینعلی  امیری در جریان بررسی کلیات طرح دو فوریتی شفاف سازی منابع تامین مالی تبلیغات و فعالیت‌های انتخاباتی با اصلاح برخی مواد قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت:بخشی از لایحه جامع انتخابات به تبلیغات نامزدهای انتخاباتی اختصاص یافته است. لذا در این لایحه به موضوع تامین مالی تبلیغات نیز پرداخته شده است.

معاون پارلمانی رئیس جمهور افزود: در طرح دو فوریتی شفاف سازی هزینه‌های تبلیغاتی نامزدهای انتخابات بخش قابل توجهی از هزینه‌های تبلیغاتی قید شده که بخش اعظم این موارد در لایحه جامع انتخابات دیده شده است. 

وی تاکید کرد:شفافیت منابع مالی تبلیغات انتخاباتی در راستای ارتقاء اعتماد مردم به نظام بوده و یک ضرورت شناخته می‌شود که غیر قابل اجتناب است. اگر برای طرح شفاف سازی منابع تامین مالی تبلیغات انتخاباتی بار مالی متصور باشد آن را دولت می‌پذیرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: