کد خبر: ۸۳۷۰۹۵
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۳۹۸ - ۲۳:۳۶
تعداد بازدید: ۴۱۸
فال روزانه سه شنبه 3 دی 1398

فال روزانه سه شنبه 3 دی 1398متولد فروردین : امروز روزی نیست که کاملاً بدون مشکل باشد، اما باز هم روزی ملایم و آرام است. وقتی شما با مشکلی مواجه می‌شوید نگرش “من نمی توانم از پس این مشکل بربیایم” بهترین اسلحه‌تان است. عجیب اینکه بزرگترین توانایی‌های شما می‌تواند برایتان خطرساز باشد. اگر شما در قبول کردن محدودیتهایتان ناتوان هستید، اطمینان بیش از حد شما به خودتان می‌تواند مشکلی بزرگ برایتان به وجود آورد.

متولد اردیبهشت : ماه کامل برج عقرب در پنجمین خانه شما قرار دارد و شما را تشویق می‌کند که احساسهایتان را ابزار کنید. به دلیل اینکه احساسات شما راحت و واضح نیستند شاید احساس شکست خوردگی داشته باشید. اما امیدواری که ناگهان ظاهر می‌شود شما را قادر می‌سازد که تا حد لازم خوش بین باشید و بتوانید تشخیص بدهید که چه چیزی لازم است. از رابطه برقرار کردن با دیگران دوری نکن؛ این ارتباط برقرار کردن با دیگران در نهایت به شما کمک خواهد کرد.

متولد خرداد : شما امروز برای دست یابی به جواب حاضر نیستید خیلی به خودتان زحمت بدهید، اما شاید مجبور باشید هرچیز بی اهمیت تری از جواب “مثبت” را قبول کنید. اگرچه شما امید دارید که به جوابی قطعی برسید، اما هنوز خاکستری‌های زیادی بین رنگ سفید و سیاه وجود دارد! فراموش نکنید دست یابی به نتیجه ای روشن و واضح به حدی که بتوانید برنامه ریزی‌های دیگری هم داشته باشید، چند روزی طول می‌کشد. برای رسیدن به موفقیت عجله نکنید؛ درغیر این صورت امکان دارد در مسیر نادرستی قرار گرفته و بیش تر از وقتی که لازم دارید را تلف کنید.

متولد تیر : امروز رئیس تان روی شما حساب ویژه ای کرده تا از دریایی از کارها سربلند بیرون آیید و این کار برای شما بسیار سخت است چرا که باید به فکر تامین نیازهای خود نیز باشید ولی امروز کاراست که یکی پشت سر هم برای شما پیش می‌آید. الان زمان آن نیست با افکاری مثل این که چه کاری نمی‌توانید انجام دهید خود را اذیت کنید. به جای نگرانی درباره عملکردتان تمام تلاش خود را برای کار بکار گیرید. همین برای یک کار و نتیجه مفید کافی است!

متولد مرداد : درحالیکه شما سعی می‌کنید توجهتان را روی چیزهایی که برایتان از همه چیز مهم ترند متمرکز کنید، با ضد و نقیض‌هایی روبرو می‌شوید. اتفاقات زیادی رخ می‌دهند که شما را از مسیر اصلی تان دور می‌کنند. قسمتی از مشکل شما مربوط به این می‌شود که شما نسبت به زمانی که در اختیار دارید می‌خواهید کارهای بیشتری انجام بدهید. سعی نکنید که که همه مردم را راضی کنید! کمتر کار کنید، اما کارتان را خوب انجام دهید.

متولد شهریور : در رابطه با آرزوهایتان تغییرات کوچکی صورت می گیرد. شاید یک مسئله را کاملاً‌ ساده گرفته اید و اکنون متوجه اهمیت آن شده اید. سعی کنید در رابطه با یک فرصت خیلی مردد نباشید زیرا ممکن است آن را از دست بدهید. دوستان پیشنهادات خوبی دارند و از این که درکنارتان هستند خوشحال می شوید.اگر به حمایت روحی احتیاج دارید در حال حاضر همه حامی شما هستند.سعی کنید سرگرمی مورد علاقه تان را انجام دهید تا آرامش پیدا کنید.

متولد مهر : به جای اینکه بین ایده‌های جدید و مختلف در ذهن تان مدام گردش کنید روی طرحی که در روزهای گذشته آغاز کرده بودید کار کنید و آن را به جایی برسانید. اگر اکنون در میان افکارتان غرق شدید نگران نشوید به خاطر اینکه سیاره حاکم شما عطارد بوسیله پلوتون تیره و کدر سایه دار و مبهم شده است و تمرکز کردن را برای شما مشکل کرده است. با وجود اینکه رویاهای شما بسیار دور به نظر می‌رسند اما آنها بیشتر از آنکه فکرش را بکنید به شما نزدیک هستند. زمان خود را از دست ندهید؛ به این ترتیب زودتر از آنچه فکرش را بکنید به اهداف تان می‌رسید!

متولد آبان : درک هنری شما قوی است؛ درحقیقت شما می‌دانید که چه چیزی زیباست و چه چیزی زیبا نیست. اما اکنون شما آنقدر حساسیت دارید که این حساسیت باعث می‌شود واکنش نامعقولی نشان بدهید و حتی موفق به درک مقوله زیبایی نشوید. ولی زیاد به خودتان سخت نگیرید. این موضوع به این معنی نیست که قضاوت شما اشتباه بوده یا اینکه شما قدرت زیبایی شناسانه‌تان را از دست داده‌اید. فراموش نکنید که شما به موضوعاتی توجه می‌کنید که دیگران ممکن است به راحتی از آنها بگذرند. پس از این موهبت عاقلانه استفاد کنید.

متولد آذر : شما امروز برای دست یابی به جواب حاضر نیستید خیلی به خودتان زحمت بدهید، اما شاید مجبور باشید هرچیز بی اهمیت تری از جواب “مثبت” را قبول کنید. اگرچه شما امید دارید که به جوابی قطعی برسید، اما هنوز خاکستری‌های زیادی بین رنگ سفید و سیاه وجود دارد! فراموش نکنید دست یابی به نتیجه ای روشن و واضح به حدی که بتوانید برنامه ریزی‌های دیگری هم داشته باشید، چند روزی طول می‌کشد. برای رسیدن به موفقیت عجله نکنید؛ درغیر این صورت امکان دارد در مسیر نادرستی قرار گرفته و بیش تر از وقتی که لازم دارید را تلف کنید.

متولد دی : امروز وقتی که ماه در نشانه شما به بهرام می‌پیوندد، شما زیاد شاد نخواهید بود. بااین حال توانایی مقاومت کردن در این شرایط دشوار می‌تواند هدیه ای در داخل کاغذ کادویی عجیب باشد! حتی اگر این هدیه چیزی نیست که شما می‌خواستید، تا موقعی که بصیرت لازم برای آزاد شدن از این نارضایتی تازه را به دست نیاورده‌اید، این کاغد کادو که محتویات درونش را می‌پوشاند را کنار زده و ازش استفاده کنید.

متولد بهمن : شما امروز می توانید در محل کار روی دوستان و همکارانتان حساب کنید، برای اینکه آنها به شما کمک خواهند کرد. اما نباید از آنها درخواستهای اضافی داشته باشید و شانس خودتان را از دست بدهید. داشتن روابطی معقول با دیگران برای شما بسیار حیاتی است، برای اینکه وقتی که شما نمی توانید کاری را به تنهایی انجام دهید کمکهای آنها باعث می شود که کارتان خیلی راحت تر شود.

متولد اسفند : امروز شما قادرید که نیمه خوب هر اتفاقی را ببینید، ‌حتی در موقعیتی که دیگران فکر می‌کنند موقعیتی بسیار پیچیده است. این به معنی این نیست که شما آنها را انکار می‌کنید؛ بلکه تنها این است که شما می‌توانید در یک زمان واقع بین و خوش بین باشید. این قابلیت به شما امتیاز خاصی می‌دهد که شما را از همکاران تان متمایز می‌کند،‌ به خاطر اینکه آنها بیشتر مشتاقند که از روش شما پیروی کنند. چرا که می‌بینند شما طرحی واقعا عملی دارید که همه چیز را امکان پذیر می‌سازد.

پرشین فال

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: