کد خبر: ۸۳۷۰۹۳
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۳۹۸ - ۲۲:۳۰
تعداد بازدید: ۲۰۲
انصاری‌فرد:
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: فیلم بازی را دیدم و رادوشویچ برخوردی با بازیکنان حریف نداشت.

به خاطر هواداران‌مان خیلی خوشحالیم/ رادوشوویچ هیچ برخوردی با بازیکنان آنها نداشتبه گزارش خبرداغ ، محمدحسن انصاری‌ فرد پس از پیروزی پرسپولیس مقابل شهرداری ماهشهر و صعود این تیم به مرحله نهایی جام حذفی اظهار داشت: بازی، بازی خوبی بود. ما مثل همیشه روی نوار پیروزی هستیم. بچه‌ها خیلی زحمت می‌کشند.

 

وی ادامه داد: با همین سرعت می‌رویم تا جام حذفی را بگیریم. در لیگ برتر صدرنشین هستیم و به خاطر خوشحالی هواداران‌مان خیلی خوشحالیم. برای ما فرقی ندارد و باید همه بازی‌ها را ببریم.

 

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در مورد داوری این مسابقه و صحنه مشکوک پنالتی برای تیم شهرداری ماهشهر گفت: داوری مشکلی نداشت. خودم فیلم آن صحنه را چند بار دیدم. رادو شوویچ هیچ برخوردی با بازیکنان آنها نداشت.

 

وی در مورد روند مذاکره با برانکو عنوان کرد:‌ نمایندگان‌مان را به آنجا فرستادیم و جلسه برگزار شد. صحبت‌ها به خوبی انجام می‌شود. ان‌شاءالله بتوانیم به توافق نهایی برسیم.

جام نیوز

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: