کد خبر: ۸۳۷۰۷۷
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۳۹۸ - ۲۱:۰۲
تعداد بازدید: ۴۷۱
هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: شهرداری ماهشهر تیم خوبی بود و خیلی ما را اذیت کردند و برای ما مهم بود که توانستیم این تیم را شکست دهیم.

صحبت‌های وحید امیری درباره تقابل احتمالی با استقلالبه گزارش خبرداغ ، وحید امیری پس از پیروزی 2 بر صفر پرسپولیس مقابل شهرداری ماهشهر اظهار داشت: بازی سختی بود، ولی خدا را شکر توانستیم بازی را در 90 دقیقه ببریم.

 

وی در پاسخ به این سؤال که دوست دارند در مرحله بعد با استقلال روبه‌رو شوند یا تیمی دیگر، گفت: موضوع دوست داشتن ما نیست، ان‌شاءالله هرچه قسمت باشد و هرچه به نفع‌مان باشد، اتفاق بیفتد. تیم‌هایی که به نیمه نهایی می‌آیند همه تیم‌های خوب و قابل احترامی هستند و ان‌شاءالله به هدفی که داریم، برسیم.

 

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس درباره شهرداری ماهشهر نیز گفت: این تیم نشان داد که مستحق چنین جایگاهی نیست. آنها تیم خوبی بودند و ما را خیلی اذیت کردند. برای ما مهم برد بود که توانستیم این تیم را شکست دهیم.

جام نیوز

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: