کد خبر: ۸۳۷۰۷۱
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۳۹۸ - ۲۰:۲۸
تعداد بازدید: ۱۸۳
هواشناسی استان تهران اعلام کرد: از بعدازظهر پنجشنبه(۵ دی) تا روز شنبه(۷ دی) با نفوذ سامانه بارشی بتدریج افزایش ابر و در پاره‌ای نقاط(بخصوص ارتفاعات) گاهی بارش باران، برف و وزش باد پیش‌بینی می‌شود که منجر به بهبود کیفیت هوا خواهد شد.

پنجشنبه، ورود سامانه بارشی به تهرانبه گزارش خبرداغ ، بر اساس بررسی داده ها و نقشه های پیش یابی روز دوشنبه هواشناسی تهران،تا روز پنجشنبه به سبب پایداری جو و نوزیدن باد مناسب آسمان این استان (بویژه در مناطق شهری و پرتردد) غبارآلود پیش‌بینی می‌شود.

بیشینه و کمینه دمای هوای پایتخت در روزهای دوشنبه و سه شنبه (۱۴ و ۳)، چهارشنبه(۱۵ و ۲)، پنجشنبه(۱۲ و ۲) و جمعه(۱۴ و ۱) درجه سانتیگراد پیش بینی می شود.

فرودگاه امام خمینی با ۱۳ درجه و فیروزکوه با منفی ۸ درجه سانتیگراد به ترتیب گرم‌ترین و سردترین نقاط استان طی ۲۴ ساعت گذشته بودند.

عصر ایران

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: