کد خبر: ۸۳۷۰۲۸
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۸
تعداد بازدید: ۱۲۲
استاندار تهران تأکید کرد: هیچ‌گونه تعطیلی از جمله تعطیلی ادارات و دانشگاه‌ها تا پایان هفته نخواهیم داشت و تنها مدارس تعطیل هستند.

استاندار تهران: هیچ‌گونه تعطیلی به غیر از مدارس تا پایان هفته نخواهیم داشتبه گزراش خبرداغ ، انوشیروان محسنی بندپی استاندار تهران درباره تعطیلات احتمالی دانشگاه‌ها و ادارات به دلیل افزایش آلودگی هوا اظهار داشت: هیچ‌گونه تعطیلی به غیر از تعطیلی مدارس که اعلام شده، در استان تهران نخواهیم داشت و تمامی ادارات و دانشگاه‌ها دایر هستند. 

وی افزود: براساس اعلام سازمان هواشناسی از هفته آینده با بارش باران و وزش باد از غلظت آلاینده‌ها کاسته می‌شود و کیفیت هوا نیز بهتر خواهد شد. 

وی ادامه داد: در حال حاضر در شهر پکن شاخص آلایندگی بر روی 200 است ولی هیچ جایی تعطیل نشده است؛ شاخص‌های آلایندگی‌های تهران هم هنوز به وضعیت هشدار و خطرناک نرسیده است. 

فارس

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: