کد خبر: ۸۳۷۰۲۳
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۳
تعداد بازدید: ۱۹۹
وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، با همراهی اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس‌جمهوری وارد فرودگاه بوشهر شد.

دکتر مونسان وارد بوشهر شد/ افتتاح نمایشگاه صنایع‌دستی و جشنواره گردشگری روستایی با حضور معاون‌اول رئیس‌جمهوریبه‌گزارش خبرداغ به نقل از میراث‌آریا، دکتر علی‌اصغر مونسان وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، امروز دوشنبه 2 دی 98 همزمان با سفر معاون‌اول رئیس‌جمهوری به بوشهر، ساعتی پیش وارد فرودگاه بوشهر شد و مورد استقبال مسئولان این استان قرار گرفت.

هم‌زمان با سفر دکتر جهانگیری و دکتر مونسان به بوشهر، دهمین نمایشگاه سراسری صنایع‌دستی و جشنواره گردشگری روستایی استان بوشهر با حضور معاون اول رئیس‌جمهوری و وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی افتتاح شد.

این نمایشگاه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی بوشهر گشایش یافت و تا ششم دی از ساعت ۱۶ تا ۲۲ آماده میزبانی از علاقه‌مندان است.

دکتر مونسان همچنین با حضور در بندر بوالخیر ضمن افتتاح یک واحد اقامتگاه بوم‌گردی، 18 بوم‌گردی دیگر را نیز به‌طور همزمان در استان بوشهر افتتاح خواهد کرد.

حضور در روستای احمدآباد و افتتاح اولین موزه موسیقی سنتی جنوب از دیگر برنامه‌های سفر وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی به استان بوشهر است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: