کد خبر: ۸۳۷۰۰۵
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۵
تعداد بازدید: ۲۲۳
نماینده ماهشهر گفت: اینکه روزانه شاهد گسترش جامعه خیلی سیر و خیلی گرسنه هستیم خطر بزرگی برای انقلاب است.

گلمرادی: دعالی‌ترین مقام آمریکا امروز با فرستاده‌های متعدد در برابر رهبری و ملت ذلیل استبه گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، علی گلمرادی در صحن علنی مجلس در نطق میان دستور خود گفت: پیشاپیش حماسه نهم دی را به شما تبریک عرض می‌کنم ملت ایران در دی ۸۸ نشان دادند که هر موقع دشمنان بخواهند برای نظام بن بستی ایجاد کنند ملت ایران آن را رفع می‌کند و باید قدر مردم را بدانیم.

وی افزود: روزی در کشور سگ آ‌مریکایی مصونیت داشت و امروز عالی‌ترین مقام آمریکا با فرستاده‌های متعدد در برابر رهبر و ملت ذلیل است و این باید صیانت شود. امروز همه مسئولان باید جبران مافات کنند.

نماینده مردم ماهشهر گفت: خیلی صریح عرض می‌کنم اجازه ندهیم این روش‌های غلط مدیریتی و روند مناسبات اقتصادی انقلاب را در معرض آسیب قرار دهد.

وی ادامه داد: می‌توانیم از مشکلات عبور کنیم به شرط اینکه با تفکر حرکت کنیم اینکه روزانه شاهد گسترش جامعه خیلی سیر و خیلی گرسنه هستیم خطر بزرگی برای انقلاب است.

گلمرادی گفت: ‌باید با حرکت انقلابی حرکات درست انجام دهیم و این وضعیت موجود زیبنده نظام نیست

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: