کد خبر: ۸۳۶۹۹۴
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۴
تعداد بازدید: ۱۶۹
دروازه بان تیم فوتبال پرسپولیس امروز مهمترین بازی حضور سه ساله اش در پرسپولیس را پشت سر خواهد گذاشت...

روز سرنوشت‌ساز بوژیداربه گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز،  وژیدار رادوشوویچ دروازبان تیم فوتبال پرسپولیس پس از سه فصل حضور در این تیم این فرصت را دارد که جایگاه خود به عنوان نفر اول قفس توری سرخ‌ها را تثبیت کند.

 

رادو که در دو فصل اخیر همیشه زیر سایه‌ی بهترین دروازبان آسیا یعنی علیرضا بیرانوند قرار گرفته بود در چهار فرصتی که این فصل برایش مهیا شده بود توانست چهار کلین شیت را به ثبت برساند و حالا با توجه به اخلافات به وجود آمده بین کالدرون و بیرانوند باید در بازی امروز جام حذفی پرسپولیس مقابل شهرداری ماهشهر بدرخشد تا هم پرسپولیس راهی نیمه نهایی شود و هم رقیبش را به سمت درهای خروجی باشگاه هدایت کند.

 

اصلی ترین چالش رادو این است که دیدار امروزشان مقابل شاگردان پاشازاده به پنالتی بکشد و امتحان امروزش سخت تر از آنچه تصور می‌کند باشد

 
 
 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: