کد خبر: ۸۳۶۹۸۱
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۵
تعداد بازدید: ۱۸۵
دادستان عمومی و انقلاب شهر بهارستان تهران، پیدا شدن سه جنازه از زیر اوار یکی از بانک های رباط کریم به دنبال حوادث ابان ماه تایید کرده است.

ماجرای 3 جسد در بانک نسیم‌شهر تهرانبه گزارش خبرداغ به نقل از صداو سیما، اغتشاشگران یکی از بانک های رباط کریم رو به اتش می کشند، حریق به اندازه ای وسیع بود که موجب تخریب کامل بانک می شود، بعداز یک ماه مسئولان بانک تصمیم می‌گیرند خاکبرداری و ساختمانی جدید بنا کنند. در حین خاکبرداری متوجه سه جسد می شوند، اجساد برای تشخیص هویت در اختیار پزشکی قانونی قرار گرفته است.

شاهدان عینی گفتند: زمانیکه بانک به دست اغتشاشگران به آتش کشیده شد، بلافاصله 3 نفر وارد بانک شدند (2 مرد و یک زن) پس از دقایقی از ورود انان، سقف بانک فروریخت و چون محیط دودالود و گردوخاک شد کسی متوجه بیرون امدن یا نیامدن انان نشد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: