کد خبر: ۸۳۶۹۵۵
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۲
تعداد بازدید: ۲۲۵
مي‌گويند ستار همداني در اولين روز سرپرستي‌اش در استقلال، داخل رختكن اين تيم از يكي از بازيكنان لگد خورده است.

لگدپرانی در رختکن استقلال و یک واقعیت تلخبه گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز، مي‌گويند ستار همداني در اولين روز سرپرستي‌اش در استقلال، داخل رختكن اين تيم از يكي از بازيكنان لگد خورده است. اين خبر را يك خبرگزاري منتشر كرده و حتي اگر غلو هم شده باشد، باز ظاهرا ماجراي بي‌حرمتي به همداني جدي است. آدم وقتي داستان را مي‌شنود، ياد برخوردهايي مي‌افتد كه اين اواخر با جواد زرينچه شد. وكيل مدافع زرينچه نيستيم؛ چه اينكه او حتي در دوره بازيگري‌اش هم اشتباهاتي داشته، اما هجمه غيرمنصفانه‌اي كه اين اواخر عليه آقا جواد راه افتاد، فقط له كردن يك پيشكسوت نبود، بلكه حكم تخريب جايگاه او را هم داشت.

 

جايگاه سرپرستي محترم است و كسي كه آنجا قرار مي‌گيرد بايد روي بازيكنان نفوذ داشته باشد، اما خودي‌ها علاوه بر حملات بي‌رحمانه به جواد، شأن جايگاه حقوقي او را هم از بين بردند. حالا بايد گفت بيچاره ستار كه چنين ميراثي تحويل مي‌گيرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: