کد خبر: ۸۳۶۹۴۳
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۳۹۸ - ۲۳:۳۵
تعداد بازدید: ۸۶۸
فال روزانه دوشنبه 2 دی 1398

فال روزانه دوشنبه 2 دی 1398متولد فروردین : امروز احساس اعتماد به نفس بیشتری که شما دارید باعث می‌شود که انعطاف پذیریتان نیز بیشتر شود، به این دلیل که شما نیاز ندارید که مسأله‌ای را برای دیگران ثابت کنید. جوهر باطنی شما اکنون بسیار قوی است و لازم نیست که در مورد آن تردید داشته و وقتتان را تلف کنید. شما بیشترین منفعت را زمانی کسب خواهید کرد که به مشکلات مردم دیگر توجه کرده و به آنها ملحق شوید.

متولد اردیبهشت : شما کاملاً قادر هستید برنامه‌هایتان را مدیریت کنید، تا آنجایی که می‌توانید هر کاری را که لازم است انجام دهید، اما اکنون ادامه دادن این روش مشکل شده است. این مشکل به این دلیل نیست که هم چیز برای شما پیچیده‌تر شده است. فقط شما چیزهای بیشتری از زندگی می‌خواهید. درحین روز پر مشغله‌ای که دارید، زمانی را برای استراحت کردن اختصاص بدهید تا از فشارهای عصبی کاری شما کاسته بشود.

متولد خرداد : ملاک قرار دادن رویاهایتان برای زندگی اکنون برای شما یک موهبت به شمار می‌آید. از یک سو آنها به شدت الهام بخش هستند، خصوصا وقتی که ایده‌های خود در مورد آینده را با یکی از دوستان خود مطرح می‌کنید. ولی از سوی دیگر شما امروز می‌توانید چنان غیر واقع بین باشید که خودتان را در دام شکست بیندازید. برای کسب کردن بهترین نتیجه با استفاده از عقل سلیم بین رویاهایتان تعادل برقرار کنید. سرتان را بالای ابرها نگه دارید، اما پاهایتان را محکم روی زمین بچسبانید!!

متولد تیر : امروز بسیار سخت است که کارهای روزانه کاری خود را سروقت به اتمام برسانید به خاطر اینکه تمرکز شما بیش از همیشه پراکنده است. ماه خودنمای نشان شما در ششمین خانه از “جزییات‌تان” به رویکرد عملی شما نسبت به کارتان وارد می‌شود. اما این تنها در رابطه با فعالیت های بیش از اندازه شما نیست؛‌ بلکه درباره توانایی شما درباره یادگیری همزمان از منابع مختلف است. آگاه بودن از اینکه چه اتفاقی می‌افتد بهترین راه برای ساختن آینده تان است!

متولد مرداد : امروز بهرام حساس وارد ششمین خانه‌تان شده و مدت شش هفته ماندگار می‌شود و قتی این سیاره نگران وارد اولین خانه تان یعنی خانه ” خود” می‌شود خونتان به جوش می‌آید!! با همه این احوال پیدا کردن راهی برای تخلیه کردن انرژی تان خیلی اهمیت دارد، البته قبل از اینکه به خشونت و عصبانیت منجر شود! اگر از جنبه مثبت نگاه کنید، شما اکنون بنیه و نیروی بیشتری دارید. پس پروژه‌ای که نیاز به کار سخت دارد را شروع کنید، بخصوص اگر مدتی از این کارها نکرده‌اید! وقتی که تمرین بدنی‌ای را شروع کنید احساس بهتری خواهید داشت.

متولد شهریور : اکنون متوجه شده اید که یکی از نزدیکانتان نگران یا مضطرب است اما تاکنون این موضوع را به خاطر سرگرم بودن به کارهای خود نادیده گرفته اید. اکنون اشتباه خود را می پذیرید . اگر مدتی است روابط اجتماعی تان کم شده است سعی کنید دوباره به اجتماع برگردید.دیگران جذب عقل سلیم و روحیه با نشاط و هم چنین طبیعت مهربان شما می شوند.

متولد مهر : آزادی شما ممکن است در یک حالت ناامید کننده امروز خود را به شدت نشان دهد و زمانیکه می‌فهمید که شما بسیار خوش بین بوده‌اید، عصبی می‌شوید. شاید شما پیغامی را از دست داده‌اید یا اینکه به سادگی نمی‌خواهید که بدبینی‌های دیگری را بفهمید، مخصوصا زمانیکه احساس خیلی خوبی دارید. به تعادل رساندن امیال و اشتیاق خود با فرصت‌های واقعی می‌تواند باعث شود شما در روزهای آینده که در پیش رو دارید احساس ناامیدی نکنید.

متولد آبان : بان بودن لطف بزرگی است که شما به اطرافیان تان دارید اما هر کس و شخصی لیاقت این همه محبت شما را ندارد.محبت تان را خرج هر شخصی نکنید.تا دیگران از شما نظری را نپرسیده اند در ﺁن رابطه نظر خود را مطرح نسازید زیرا بعدها خواهند گفت که شما ایده‌ها و عقاید شخصی‌تان را به ﺁنها تحمیل کرده‌اید.

متولد آذر : سیاره بخت شما یعنی بهرام در موقعیت و مکان خودش ثابت مانده است، اما الان زمان کم کردن فعالیت‌های معنوی و مذهبی نیست. برعکس، حوادث خیلی کند و آرام شده اند ولی شما توانایی این را دارید که خیلی سریع در مورد رابطه این اتفاقات با یکدیگر فکر کنید. با همه این احوال تضاد خیلی شدید که بین دنیای درون‌تان و دنیای بیرون وجود دارد ممکن است باعث فاصله افتادن بین شما و دوستان یا خانوده تان شود و شکافی که بینتان ایجاد می‌شود شما را مایوس می‌کند. ولی واکنش شدیدی نشان ندهید، فشار و کشمکش به طور کامل و خود بخود از بین می‌رود.

متولد دی : وظایف شما در محل کار مانع حضور شما در خانه و برقراری ارتباط با افراد خانه به شیوه‌ای که دوست دارید است. شما در حالی که که کاری لذت بخش را انجام می‌دهید، زمانی را هم برای استراحت کردن و داشتن یک مکالمه طولانی می‌خواهید. اما شما باید تا موقعی که وظایف کاریتان را تمام نکرده‌اید صبر کنید و تمام مراحل آن را کامل کنید.

متولد بهمن : ‌ صحبت کردن قبل از اندیشیدن طریقه شما نیست، با این حال امروز روز دیگری است. شما از نظر فکری در اوج هستید و رازی در سینه دارید که باعث شده احساس ناخشنودی کنید. نگران این نباشید که ممکن است امروز کسی را برنجانید؛ در این صورت تنها خودتان را اذیت کرده و تمرکز را از کارتان می‌گیرید. اگر قلب تان در جای درستی از زندگی تان قرار دارد،‌ پس حرفهای تحمیلی اصلا برای تان مهم نخواهد بود.

متولد اسفند : ‌ صحبت کردن قبل از اندیشیدن طریقه شما نیست، با این حال امروز روز دیگری است. شما از نظر فکری در اوج هستید و رازی در سینه دارید که باعث شده احساس ناخشنودی کنید. نگران این نباشید که ممکن است امروز کسی را برنجانید؛ در این صورت تنها خودتان را اذیت کرده و تمرکز را از کارتان می‌گیرید. اگر قلب تان در جای درستی از زندگی تان قرار دارد،‌ پس حرفهای تحمیلی اصلا برای تان مهم نخواهد بود.

پرشین فال

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: