کد خبر: ۸۳۶۹۱۸
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۸
تعداد بازدید: ۳۹۱
روزنامه اصولگرای فرهیختگان، نزدیک‌ به دانشگاه آزاد، نوشته است که سازندگان شوی تلویزیونی «دورهمی»، به مجری‌گری مهران مدیری، برای هر قسمت از این برنامه تقریبا یک‌میلیاردو۲۰۰میلیون‌تومان به جیب می‌زنند.

به گزارش خبرداغ ، روزنامه اصولگرای فرهیختگان، نزدیک‌ به دانشگاه آزاد، نوشته است که سازندگان شوی تلویزیونی «دورهمی»، به مجری‌گری مهران مدیری، برای هر قسمت از این برنامه تقریبا یک‌میلیاردو۲۰۰میلیون‌تومان به جیب می‌زنند.

به نوشته این روزنامه، گویا مصطفی احمدی، تهیه‌کننده دورهمی، برای ساخت هر قسمت از دور تازه این برنامه، «یک‌میلیارد و ۲۰۰میلیون‌تومان»، پیش‌نهاد داده و مرتضی میرباقری، معاون سیما، آن را پذیرفته.

فرهیختگان نوشته اما مسوولان رده‌بالاتر سازمان صداوسیما نگران آن بوده‌اند که با علنی‌شدن چنین قراردادی، نرخ برنامه‌سازی در این سازمان بالا برود و قرار شده پول پیش‌نهادی دورهمی‌ها یا حتی بالاتر از آن به‌شیوه‌ای دیگر به آن‌ها داده‌‌شود.

حالا قرارداد ساخت دورهمی به‌شیوه‌ای بسته‌شده که برای هر قسمت ۳۵۰میلیون‌تومان پرداخت شود و افزودن‌بر آن، ۳۰درصد از درآمد تبلیغات بازرگانی پیش و پس و نیز در زمان پخش برنامه هم به تهیه‌کننده دورهمی داده می‌شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: