کد خبر: ۸۳۶۸۹۶
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۵
تعداد بازدید: ۲۵۰
پرسپولیس تهران در حالی باید بهمن‌ماه در لیگ قهرمانان آسیا به میدان برود که کار سختی مقابل ستاره‌های اخراج‌شده یوونتوس دارد.

اخراجی‌های یوونتوس علیه پرسپولیس؛ کار سخت کالدرونبه گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز، چندساعت پیش بود که سایت معتبر «فوتبال ایتالیا» با انتشار ویدئویی اعلام کرد ماریو مانژوکیچ در تست‌های باشگاه الدحیل قطر شرکت کرده و از احتمال حضور او در باشگاه قطری خبر داد. در فصل پیش رو رابطه ماریو مانژوکیچ و یوونتوس رو به سردی گذاشت، چون بیانکونری به او اعلام کرده بود در برنامه‌های باشگاه جایی ندارد اما ستاره کروات چندپیشنهاد خوب را رد کرد تا یووه او را در بلک لیست قرار بدهد و حتی یک دقیقه هم برای بیانکونری بازی نکند.

 

با آغاز ترانسفر ژانویه به نظر می‌رسد مانژوکیچ هم راه مهدی بن عطیه دیگر ستاره مغضوب یوونتوس را رفته و سر از الدحیل درآورده است تا کار پرسپولیس خیلی سخت شود و تقابل با دوستاره مورد غضب یوونتوس، برای تیمی مثل پرسپولیس که هنوز هم بحران مهاجم دارد، دشوار باشد.

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: