کد خبر: ۸۳۶۸۷۹
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۶
تعداد بازدید: ۳۳۰
مرادی در تذکر شفاهی:
نماینده مردم مریوان در مجلس گفت: بدون ایجاد اشتغال پایدار چگونه مردم مناطق مرزی با جمعیت بیش از ۲۵۰ هزار نفر به کولبری روی نیاورند.

سخن از مظلومیت کردستان و کولبران، سیاه‌نمایی نیستبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، منصور مرادی در جلسه علنی امروز (یکشنبه ۱ دی) مجلس شورای اسلامی، در تذکر شفاهی خود ضمن تسلیت به خانواده خسروی بخاطر از دست دادن دو فرزندشان که در سرمای سرد زمستان برای لقمه نانی، جانشان را از دست دادند و با تشکر از مردم مریوان و سروآباد گفت: آقای روحانی وقتی از مظلومیت کردستان و کولبران سخن می گوییم قصد سیاه نمایی نداریم.

وی ادامه داد: در سراسر استان کردستان به ویژه مریوان و سروآباد که مستعد سرمایه گذاری هستند، کارخانه‌های صنایع تبدیلی وجود ندارد و با ایجاد محدودیت های سرمایه گذاری، مانع از ایجاد کارخانه ها شده‌اید. آقای رئیس‌جمهور چگونه انتظار دارید این شهرستان با جمعیت بیش از ۲۵۰ هزار نفر بدون ایجاد اشتغال پایدار به کولبری روی نیاورند.

نماینده مردم مریوان و سروآباد در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: آیا اگر مسئولان فرزندانشان در فقر و گرسنگی به سر ببرند، برای سیر کردن فرزندانشان به شغل کاذب روی نمی‌آورند؟ ما نمایندگان با چه زبانی با دولت مواجه شویم که بالاخره به فکر معابر کولبری باشید. به تذکرات ما هیچ توجهی نمی‌شود.

مرادی در پایان مطرح کرد: آقای جهانگیری با تسلیت و همدردی مشکلات کولبران حل نمی‌شود. آقای روحانی تا کی می خواهید شرمنده مردم کردستان باشید؟ کولبران برای کسب روزی حلال و لقمه نانی، جانشان را از دست می دهند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: