کد خبر: ۸۳۶۸۴۷
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۴
تعداد بازدید: ۴۵۲
محمد نصرتی بازیکن پیشین تیم فوتبال پرسپولیس در مورد عملکرد گابریل کالدرون و دیدار برابر شهرداری ماهشهر در چارچوب جام حذفی صحبت کرد...

دفاع تمام قد پرسپولیسی سابق از کالدرونبه گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز، محمد نصرتی در ارتباط با عملکرد تیم فوتبال پرسپولیس تحت هدایت گابریل کالدرون آرژانتینی در نیم‌فصل اول لیگ نوزدهم اظهار داشت: کالدرون مربی خوبی است، اما کار سختی پیش‌رو داشت، او باید با بازیکنانی کار می‌کرد که ۳ فصل متوالی قهرمان لیگ برتر شده بودند و به فینال لیگ قهرمانان آسیا رسیده بودند.

 

وی در ادامه در خصوص مشکلاتی که کالدرون پیش‌رو داشت، تصریح کرد: موفقیت‌ها باعث شده بود انگیزه بازیکنان کم شود، اما کالدرون توانست انگیزه را به بازیکنان برگرداند و وضعیت پرسپولیس در لیگ برتر بهتر شد. پرسپولیس در جام حذفی هم مدعی است و بازی آن‌ها با شهرداری ماهشهر دیدار چندان سختی نیست و شاگردان کالدرون می‌توانند از این مرحله عبور کنند.


پیشکسوت باشگاه پرسپولیس پیرامون دیدار پیش روی پرسپولیس با شهرداری ماهشهر در جام حذفی افزود: هرچند این بازی در ماهشهر است و تیم‌های کوچک در جام حذفی مقابل پرسپولیس انتحاری بازی می‌کنند، اما تجربه شکست مقابل قشقایی، باعث شده سرخ‌پوشان هیچ تیمی را دست کم نمی‌گیرند. پرسپولیس یک بازی عقب افتاده با نساجی مازندران در آزادی دارد که اگر ۳ امتیاز این بازی را کسب کند شانس این را دارد که صدر جدول را از سپاهان بگیرد.


نصرتی در پایان در مورد آینده پرسپولیس خاطرنشان کرد: کار کالدرون خوب است و امیدوارم هوادارن در نیم‌فصل دوم بیشتر تیم را حمایت کنند. در مجموع من به قهرمانی پرسپولیس با کالدرون خوش‌بین هستم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: