کد خبر: ۸۳۶۷۹۸
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۸ - ۲۳:۳۰
تعداد بازدید: ۵۸۶
فال روزانه یکشنبه 1 دی 1398

فال روزانه یکشنبه 1 دی 1398متولد فروردین : با وجود اینکه شما می‌دانید امروزه پیروی کردن از قوانین اهمیت ویژه‌ای دارد، اما شما کارهایتان را بر مبنای منطق خودتان انجام می‌دهید. حتی اگر این رفتار غیر قانونی شما باعث شود که احساس کامل بودن بکنید، توجیه کردن آن کار سختی است. برخی از قابلیتهای‌تان را باید به خاطر پذیرفته شدن توسط اجتماع زیر پا بگذارید. شاید امروز به عضویت یک گروه در آمدن مهم تر از پرکار بودن باشد.

متولد اردیبهشت : حوادث غیر مترقبه اخیراً شما ر ا شوکه کرده است و امروز زمان از نو سازمان دهی کردن، استراحت و تجدید قوا کردن فرا رسیده است. همان طوری که قلبت را به سوی انرژی مثبت باز می کنی از آزادی ات لذت بر، دلگرمی وکمک دیگران اکنون به یاریت می آیند. خبرهای خوب را بدون مقاومت دریافت کن. خوشبختی شاید در خانه شما را بکوبد، اما مشارکت شما را می خواهد تا اتفاق مهمی برایت بیفتد.

متولد خرداد : امروز آرام گرفتن تبدیل به چالش شده است، چراکه عطارد در نشانه شما با بهرام نگران در یک دام گرفتاره شده اند. به جز اینکه شما در طول روز به تمام افکارتان با دقت گوش فرا می‌دهید، ممکن است از برخوردهای زبانی افراد دیگر خشمگین شوید، چراکه فکر می‌کنید مورد تهدید قرار گرفته اید. به هرجهت اکنون صحبت‌هایی که بدون فکر قبلی به زبان می‌آیند مفید نخواهند بود. برای کسب کردن دیدگاه‌های متفاوت به جای صحبت کردن سعی کنید بیشتر گوش دهید.

متولد تیر : ‌سیاره حاکم شما کیوان امروز روابط شما را مهار می‌کند و زمانیکه شما در حال صحبت با تحکم هستید لحن شما را آرام می‌کند. ممکن است شما با همه این موضوعات درگیر باشید با این حال تلاش‌های بی پایان شما حتما نتیجه خواهد داد. قوانین بازی را تغییر دهید تا انرژی تان نیز متحول شود. قدرت در دستان شماست تا با سخنان الهام بخش‌های خود رویاهای دیگران را پرورش دهید. فقط تعهد نکنید همه آن رویاها را یکباره تحقق می‌بخشید.

متولد مرداد : افکار عالی و آرمانی‌تان امروز ممکن است که مورد آزمایش قرار گیرند. اگر بخواهید با دیگران درگیر شوید، فکر نکنید که هیچ کاری را درست انجام نداده‌اید. این ممکن است به خاطر این باشد که شما تصمیمات‌تان را فقط و فقط براساس ارزش‌های خودتان می‌گیرید و کاری به این ندارید که در جهان واقعی چه خبر است. نیازی به این نیست که بخواهید باورهایتان را تغییر دهید. فقط روش‌تان را برای رسیدن به اهداف تان تغییر دهید.

متولد شهریور : امروز گفتن حقیقت به دیگران سخت‌تر شده است، برای اینكه به نظر می‌رسد كه آنها نسبت به همیشه بیشتر غیر قابل پیش‌بینی شده‌اند. با وجود این در نظر داشته باشید كه بخشی از این انرژی نا آرام از خود شما برخاسته و شما را مجبور می‌كند كه آن را به سمت دیگران هم هدایت كنید. به جای اینكه سعی كنید فرد دیگری را وادار كنید تا تعهدی را قبول كند، تجزیه و تحلیل كردن تواناییهای خودتان به برطرف شدن نگرانی‌تان كمك خواهد كرد.

متولد مهر : شما در مقام و مرتبه اجتماعی تان دارای رتبه خوبی می‌باشید که افراد بسیاری در حسرت این مرتبه هستند و آرزو دارند که ای کاش آنها نیز در چنین مرتبه‌ای بودند. پس قدر شغل و یا مقام اجتماعی تان را بدانید، به راحتی و به خاطر دلایل بی مورد شغل تان را از دست ندهید. کمی بیشتر مراقب رفتارتان باشید زیرا شما با رفتار و گفتارتان باعث شده اید که افراد زیادی از شما برنجند با این که شما با قصد قبلی یا به عمد این کار را انجام نداده اید.

متولد آبان : شما امروز بخاطر مسائلی که در این روزهای اخیر برایتان رخ داده است کمی‌دچار سردرگمی‌شده اید، زیرا به نظر خودتان مسیری که در آن گام گذاشته اید مسیر درستی بوده است اما اکنون که به بن بست برخورد کرده اید دچار سردرگمی‌شده اید، اما خوشبختانه این بن بست زمان زیادی به طول نمی‌انجامد، با تلاش و کوشش‌تان از این بن بست عبور خواهید کرد. تبدیل به فردی خواهید شد که جام سعادت و خوشبختی را در دست دارد. فقط موضوع مهم این است که همانند سابق تلاش تان را انجام دهید و کوشش را فراموش نکنید.

متولد آذر : شما می‌توانید هیجان نشاطی را که دارد به سمت تان می‌آید، در هوا حس کنید، که نیازتان به ثبات و پایداری را به بارزه دعوت می‌کند. معمولا، شما می‌خواهید که به خودتان خوش بگذرانید، مخصوصا اگر اخیرا به سختی کار کرده باشید. پس احتمالا نمی‌توانید در مقابل یک دعوت جالب توجه ایستادگی کنید. در نهایت، بهتر آن است که کاری غیر ازکارهای معمولی انجام دهید که اجازه نمی‌دادند شما کمی ‌تفریح کنید.

متولد دی : شما در امروز سرشار از عشق و علاقه به اطراف و محیط زندگی تان هستید. به همین دلیل صحبت‌ها یا رفتارهایی که انجام می‌دهید باعث می‌شوند که افراد زیادی جذب شما شوند. فقط لازم بدانید که انرژی‌های خود را در چه مسیری سرمایه گذاری کنید تا در مدتی کوتاه‌تر پاسخ دلخواه شما را بدهد به این مسئله دقت بیشتری را داشته باشید. ﺁبان شما امیال و ﺁرزوهای بزرگی را در سر می‌پرورانید بهتر است کمی از این ﺁروزها و بزرگی ﺁنها بکاهید زیرا در رویا انسان می‌تواند به همه چیز برسد اما در واقعیت شما نیازمند تلاش هستید تا به هدف خود برسید البته انسان پله به پله بالا می‌رود نمی‌شود که یکدفعه از پله ی اول به پله ی ﺁخر برسید. شخص یا اشخاصی در این روزها بسیار به شما فکر می‌کنند و در چند روز ﺁینده صحبت‌هایی را نیز با شما مطرح خواهند کرد. ﺁذر شما نقشه‌هایی را که مدت‌های مدیدی بود در ذهن داشتید به نتیجه رسانده‌اید و امروز از این نتیجه‌ها بسیار خوشحال و خرسند هستید. اما بهتر است بدانید همیشه وضع به همین منوال پیش نمی‌رود، گاهی ممکن است علی رغم این که وقت و انرژی بسیاری را برای یک کار هزینه کنید اما نتیجه‌ای که مد نظر دارید را به شما ندهید. بهتر است کمی بر سرعت کارهایتان بیفزاید تا بتوانید با انگیزه بیشتری به کارهای ﺁتیه‌تان برسید.

متولد بهمن : اگر شما قبلاً در مورد کمک گرفتن از دیگران در پروژه‌تان فکر کرده بودید، هم اکنون فرصت خوبی نصیبتان شده است، برای اینکه این اعتماد و اطمینان شما به دیگران هم منتقل شده است. فقط حواستان باشد که زیاد صحبت نکنید، چون هرقدر بیشتر حرف بزنید، کمتر می‌توانید دیگران را قانع کنید.

متولد اسفند : مطمئناً شما می‌توانید برنامه‌ریزی کنید که به مدرسه برگردید یا برای تعطیلات بعدی‌تان رویاپردازی کنید، اما اگر واقعاً می‌خواهید که اینها اتفاق بیفتند، نیاز دارید که جدی باشید. اکنون صحبت کردن برای شما راحت است و کلمه‌ها خیلی راحت به کمکتان می‌آیند. به جای آسمان ریسمان به هم بافتن یکی از اهداف مهمتان را بنویسید و به خودتان تعهد بدهید که هرکاری که شما را به این هدف می‌رساند انجام دهید.

 

پرشین فال

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: