کد خبر: ۸۳۶۷۵۴
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۶
تعداد بازدید: ۹۶۳
وزارت بهداشت اعلام کرد: به دنبال پیگیری‌های وزارت بهداشت و با مصوبه شورای سنجش و پذیرش دانشجو، بیش از ۱۳۴ دانشجو که تحت عناوین مختلف از جمله فرزند هیات علمی و ... بدون داشتن حد نصاب و شرایط قانونی به رشته‌های پزشکی، دندانپزشکی و داروسازی تغییر رشته داده بودند از ادامه تحصیل منع شدند.

وزارت بهداشت: ۱۳۴ دانشجوی رانتی دانشگاه آزاد از ادامه تحصیل منع شدند / این دانشجویان تحت عناوینی از جمله «فرزند هیات علمی» بدون داشتن حد نصاب و شرایط قانونی به پزشکی، دندانپزشکی و داروسازی تغییر رشته داده بودند۱۳۴ دانشجوی دانشگاه آزاد که بدون داشتن حدنصاب و شرایط قانونی تغییر رشته داده بودند، از ادامه تحصیل منع شدند.

به گزارش خبرداغ به نقل از  ایسنا، کیانوش جهانپور با اعلام این خبر گفت: با پیگیری‌های مستمر وزارت بهداشت، کسانی که با استفاه از رانت و به انحاء مختلف به صورت غیرقانونی و با نداشتن حدنصاب لازم روی صندلی‌های رشته‌های گروه پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی نشسته بودند، عملا از ادامه تحصیل در این رشته‌ها منع شدند.

وی در این باره افزود: به دنبال پیگیری‌های وزارت بهداشت و با مصوبه شورای سنجش و پذیرش دانشجو، بیش از ۱۳۴ دانشجو که تحت عناوین مختلف از جمله فرزند هیات علمی و ... بدون داشتن حد نصاب و شرایط قانونی به رشته‌های پزشکی، دندانپزشکی و داروسازی تغییر رشته داده بودند از ادامه تحصیل منع شدند.

رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت تاکید کرد: رفتار‌هایی از این دست بدون شک موجب احساس بی‌عدالتی، تبعیض، یاس و ناامیدی در میان خیل جوانان و دانشجویان این کشور می‌شود و قطعا مقابله با این رفتار‌ها می‌تواند منجر به تقویت حس قانون‌گرایی، رفع تبعیض و ارتقای اعتماد عمومی و سرمایه اجتماعی نظام آموزش عالی و آموزش پزشکی کشور خواهد شد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: وزیر بهداشت تاکید دارد که با کلیه افرادی که در این مسیر تخلف کرده‌اند، از مسیر و مجاری قانونی مربوطه و مطابق مقررات باید برخورد قانونی صورت گیرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
بهزاد
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۹/۳۰
0
0
تنها این نیست 'شما دقیقا از سال ۵۷ به بعد علم فروشی کردین و روز به روز هم بیشتر شده 'دانشگاههای ایران فقط گله گله بیسواد و مدرک تو خالی با مخ خالی تولید میکند و خروجی دیگری ندارد 'چه دولتی ؟ و چه غیر انتفاعی
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۲۴ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۷
0
1
سلام
این 134 نفر دقیقا به صورت قانونی مشغول به تحصیل هستند و اگر قرار است که این قانون اعمال شود باید از ورودی های 99 این مساله شروع شود نه کسی که تا به حال به صورت مثال 4 یا 5 ترم را خوانده
این مساله کاملا قانونی هست
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: