کد خبر: ۸۳۶۷۴۷
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۴
تعداد بازدید: ۱۸۲
روزنامه الاتحاد امارات در گزارشى پیرامون آخرین شرایط باشگاه الشارجه یکى از حریفان پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا نوشت: به نظر مى‌رسد این تیم با یک مشکل جدى مواجه است....

بحران در اردوى رقیب پرسپولیسبه گزارش خبرداغ ، در گزارش روزنامه الاتحاد امارات آمده است: حقیقت این است که یک مشکل جدى پیش روى الشارجه وجود دارد و آنها در ٣ هفته پیاپى با توقف مقابل رقبا ٦ امتیاز از دست داده‌اند. تساوى مقابل حتا، بنى یاس و عجمان مى‌تواند در هفته‌هاى آینده هزینه زیادى براى آنها داشته باشد و حتى موجب از دست رفتن عنوان قهرمانى شود.

 

در ادامه این گزارش می‌خوانیم: عجیب است که الشارجه مقابل حریفان قدرتمند با روح جنگندگى و توان بالایى ظاهر مى‌شود اما برابر تیم‌هاى ضعیف و متوسط نمایش خوبى ندارد. از سویى هواداران الشارجه هم از عملکرد این تیم راضى نیستند و در پایان بازى‌هاى اخیر بازیکنان را تشویق نکردند. به نظر مى رسد الشارجه با مشکل جدى مواجه شده و باید از این شرایط خارج شود.

جام نیوز
 
 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: