کد خبر: ۸۳۶۶۸۳
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۸ - ۱۹:۲۴
تعداد بازدید: ۲۷۲
محمدجواد آذری جهرمی در کوالالامپور با دارل لایکینگ وزیر تجارت خارجی و صنعت مالزی و مسئول مالزیایی کمیسیون مشترک اقتصادی دو کشور دیدار و گفتگو کرد.

ملاقات وزیر ارتباطات با وزیر تجارت خارجی و صنعت مالزیبه گزارش خبرداغ ، محمدجواد آذری جهرمی در کوالالامپور با دارل لایکینگ وزیر تجارت خارجی و صنعت مالزی و مسئول مالزیایی کمیسیون مشترک اقتصادی دو کشور دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار طرفین ضمن مروری بر روند پیشرفت همکاری‌های دو کشور در قالب کمیسیون مشترک، توافق کردند کمیته‌های بانکی، گردشگری، قضایی و ارتباطات در زیرمجموعه کمیسیون مشترک تا اواسط ماه فوریه آینده (اواخر بهمن ماه) در کوالالامپور تشکیل و برای تسهیل و سرعت بخشیدن به روند همکاری‌های دو کشور راه حل‌های عملیاتی بیابند و نتایج آن تا قبل از سفر رسمی نخست وزیر مالزی به تهران در بهار سال آینده مشخص شود.

همچنین مقرر شد جلسه کمیته تجارت ترجیحی ایران و مالزی نیز در اسرع وقت تشکیل گردد.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات کشورمان همچنین پیشنهاد همکاری دانشگاه‌های دو کشور در زمینه تحقیق و توسعه علمی مشترک هوش مصنوعی را به وزیر مالزیایی ارائه کرد که مورد استقبال طرف مالزیایی قرار گرفت و مقرر شد موضوع در دستور کار همکاری‌های دو کشور قرار گیرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: