کد خبر: ۸۳۶۶۱۶
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۸ - ۲۳:۲۷
تعداد بازدید: ۴۱۶
فال روزانه پنجشنبه 28 آذر 1398

فال روزانه پنجشنبه 28 آذر 1398متولد فروردین : از یک طرف ممکن است که اکنون فردی وارد زندگی شما شود و راه حلی منطقی برای یک مشکل پیچیده به شما پیشنهاد کند. از طرف دیگر شاید برای شما غیر ممکن باشد که از کسی کمک بگیرید، برای اینکه بخشی از این پیشنهاد را متوجه نشده‌اید. امروز شما به دنبال یافتن راهی هستید که بتوانید با وقار یاری دیگران را قبول کنید، حتی اگر یک راه حل ناقص برای خواسته‌های شما باشد.

متولد اردیبهشت : شما قادر هستید موقتاً از شرایط کاری پر از استرس رها شوید، برای اینکه همکاران و افراد مافوق به طور ناگهانی شما را نسبت به قبل زیباتر و جذاب تر می بینند. شما مشتاق هستی که هر فرد دیگر را هم تشویق کنی و اکنون خوش بینی شما به سوی خودت برمی گردد. وقتت را تلف نکن عوامل تازه واردی که گروه های دیگر را درگیر می سازند، توسط مهارتهای افراد شما حمایت می شوند.

متولد خرداد : ممکن است شما واقعا قادر باشید که یک تغییر ناگهانی را که امروز اتفاق می‌افتد پیش بینی کنید و در این زمان است که مقاومت در برابر یک تغییر غیر قابل اجتناب را رها می‌کنید. اگر اخیرا ترس از شکست داشته اید، بدانید که ممکن است آنها شما را از دیدن جنبه‌های مثبت اتفاقات روزمره و کاری بازمی‌دارند. اما این نیروی خوبی است برای سیر در ناشناخته‌ها و راهی که شما بدان وسیله آینده خود را تصور می‌کنید تاثیر زیادی بر خلاقیت شما دارد.

متولد تیر : سیاره حاکم شما عطارد می‌تواند شما را فریب دهد تا فکر کنید که امروز به طرز خاصی باهوش و درایت شده‌اید با این حال نمی‌توانید از میدان موانع که در سر راه شما قرار دارد فرار کنید؛ این یک زمان دگرگون کننده است. شما باید تصمیم بگیرید که آیا به جلو بروید یا سر جای خود بمانید یا اینکه آیا می‌خواهید که عوامل جایگزینی که می‌تواند تغییرات مهمی در زندگی تان بدهد را بررسی کنید. الان وقتش است؛ ذهن تان را سر و سامان دهید و حرکت کنید.

متولد مرداد : سیاره حاکم شما عطارد، امروز به خاطر اینکه اورانوس از مسیر خودش خارج شده و سد راه او شده، دچار استرس و ناراحتی شده است. اگر در محل کارتان پیغامی ‌گرفتید که شما را آشفته و ناراحت کردسعی کنید که آن لحظه هیچ تصمیمی‌ نگیرید تا کارها را خراب‌تر نکنید. در عوض، اجازه دهید که این درگیری و ناراحتی راه خودش را برود. شما باید در آخر تصمیم خود را بگیرید و اجازه دهید که دیگران هم حتی اگر جواب واضح و دقیقی نداشته باشند موضع خود را آشکار کنند. پس عجله نکنید!

متولد شهریور : به نظر می رسد كه شما زمان كافی برای انجام دادن كارهایتان ندارید، شاید شما مجبور شوید كه برخی از كارهای نیمه تمامتان را رها كنید تا بتوانید برنامه های بعدیتان را انجام دهید. به خاطر پروژه های ناقصتان نگران نباشید؛ شما در هفته های آینده وقت كافی خواهید داشت تا دوباره به كارهای نیمه كاره تان بپردازید. اكنون به كارهایی بپردازید كه می توانید بدون اشتباه آنها را تمام كنید.

متولد مهر : شما درحالیکه باید آنچه از دیگران می‌خواهید و آنچه درعوض به آنها می‌دهید را در نظر بگیرید، باید جانب احتیاط را هم رعایت کنید. اکنون در حالیکه ونوس یعنی سیاره بخت شما به یازدهمین خانه تان یعنی خانه دوستان برمی‌گردد، فعالیتهای گروهی معوق مانده دوباره احیا می‌شوند. اما شما سریع واکنش نشان ندهید؛ شاید چند روز طول بکشد تا احساساتتان شفاف و واضح شوند، بخصوص اگر به احساسات مربوط به گذشته فکر می‌کردید.

متولد آبان : شما می‌توانید امروز سرزنده و با نشاط باشید و خودجوش بودن به فریبندگی تان می‌افزاید. شما احتمالا اکنون بیش از همیشه اجتماعی هستید و این از اعتماد به نفس بالای شما سرچشمه می‌گیرد. خوشبختانه ونوس بازیگوش و با نشاط در هفتمین خانه از “روابط” شما تمرکز شما را پرداختن به خودتان از بین ببرد و توجه شما را به کسی جلب کند که برای شما نقش آیینه‌ای از تمایلات تان را بازی می‌کند.

متولد آذر : با وجود اینکه شما می‌خواهید که کمی از نظر روحی در انزوا باشید اما به این معنی نیست که بخواهید از حواس پرتی‌هایی که ناشی از فعالیت‌های مختلف است جلوگیری کنید. ممکن است ناامید کننده باشد به خاطر اینکه شما میتوانید بدون اینکه زیاد مشغول شوید هر کاری را انجام دهید. روزتان را به خاطر اینکه مشخص کنید چه کار باید بکنید خراب نکنید؛ به جای ان روی اینکه چه احساس می‌کنید تمرکز کنید. خیلی خوب است که بتوانید بسادگی با تعداد کمی از دوستان تان به استراحت بپردازید.

متولد دی : با وجود اینکه شما تا الان زیر رادار کنترل به خوبی ایستاده بودید، اما احساسات شما مایلند که خود را پدیدار سازند و به زودی به آنهایی که اطراف شما هستند خود را نشان خواهند داد. هر چه بیشتر تلاش کنید تا رازی را پنهان کنید، بیشتر پریشان و آشفته خواهید شد. اگر چه بهتر است بعضی چیزها پیش خودتان و در دل خود شما حفظ شوند،‌ اما بهترین کاری که امروز می‌توانید بکنید این است که با اطرافیان تان شفاف و روراست باشید. اگر از شما سئوالی پرسیده شد،‌ یک پاسخ ساده با یک روش رک و صریح می‌تواند درباره اینکه احساسات تان اخیرا باعث از دست دادن تمرکز شما شده است، راهگشا و قانع کننده باشد.

متولد بهمن : هیجانات بسیاری در درون شما موج می‌زند، این احساسات همواره کنار شما هستند، اما شما به این احساسات و هیجانات توجهی نشان نمی‌دهید و همچنان بدون آنها به راه خود ادامه می‌دهید. شما می‌توانید به جایگاه خوبی برسید به شرط این که تنها مسیر تان را از راه‌های بی خطر انتخاب کنید، در این اواخر نیروهای ناشناخته بسیاری سعی دارند شما را به راه‌های دیگری بکشانند اما هوشیار باشید و وارد این مسیرها نشوید. اگر مسیرتان را عوض کنید تمام پیش بینی‌هایی که برای آینده تان دارید از بین می‌روند. قبل از پریدن و تغییر مسیر بهتر است فکر کنید.

متولد اسفند : امروز خورشید مدت زمان زیادی در نشانه شما می‌ماند و شما می‌خواهید دیگران هم بفهمند که این اتفاق چقدر شگفت‌انگیز است. اما وقتی با دیگران صحبت می‌کنید آنها خیلی زود خسته می‌شوند. البته آنها به شما بی‌اعتنایی نمی‌کنند، بلکه فقط از محبتهای بی‌جای شما نسبت به دیگران خسته شده‌اند.

 

پرشین فال

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: