کد خبر: ۸۳۶۵۷۴
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۸ - ۱۸:۴۱
تعداد بازدید: ۱۸۶
رئیس هیات مدیره دیده بان شفافیت و عدالت با ارسال نامه ای به رئیس دیوان محاسبات کشور، اقدام اخیر این سازمان در اهدای ۳ میلیون تومان بن خرید به اعضای کمیسیون برنامه و بودجه را خلاف قانون و شرع و مصداق خیانت برشمرد.

توکلی: دیوان محاسبات مجلس، به برخی نمایندگان بن خرید ۳ میلیون تومانی دادهرئیس هیات مدیره دیده بان شفافیت و عدالت با ارسال نامه ای به رئیس دیوان محاسبات کشور، اقدام اخیر این سازمان در اهدای ۳ میلیون تومان بن خرید به اعضای کمیسیون برنامه و بودجه را خلاف قانون و شرع و مصداق خیانت برشمرد.

به گزارش خبرداغ به نقل از الف، متن این نامه بدین شرح است:

جناب آقای دکتر عادل آذر
رئیس محترم دیوان محاسبات کشور

خبر تاسف بار کیف اهدایی دیوان محاسبات به اعضای کمیسیون برنامه و بودجه حاوی ۳ میلیون تومان بن خرید از شهروند را ما نیز شنیدیم. این کار به جهات مختلف خلاف قانون و شرع است و دارای وصف مجرمانه است که مجازات آن در ماده ۵۹۸ قانون مجازات اسلامی تعیین شده است. علاوه بر این پلشتی این کار که پیامبر صلی الله علیه و آله و سلم آن را خیانت شمرده است وقتی آشکارتر می‌شود که توجه کنیم دریافت کنندگان ، پیشنهاد کننده جنابعالی برای تصدی این سمت و ناظر بر کارکرد شما هستند. نام این را چه چیزی جز رشوه می توان نهاد ؟ از خدا بترسید و اگر از خدا نمی ترسید لااقل از مردم بترسید!

احمد توکلی
رئیس هیأت مدیره سازمان مردم نهاد دیده بان شفافیت و عدالت
۱۳۹۸/۰۹/۲۷

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: