کد خبر: ۸۳۶۵۲۵
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۹
تعداد بازدید: ۱۶۶
با گذشت 15 هفته از لیگ به راحتی می توان عملکرد پرسپولیس در 5 هفته سوم لیگ را ارزیابی کرد....

عملکرد پرسپولیس کالدرون در یک سوم پایانی نیم فصل!به گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز، لیگ برتر فوتبال ایران در 30 هفته‌ فوتبالی برگزار می شود و شامل 6 مقطع 5 هفته‌ای است. از این رو بررسی نمودار عملکرد تیم ها بر اساس مقاطع 5 هفته‌ای و بعد از هر 5 مسابقه کار منطقی و درستی است. ضمن این که می تواند ارزیابی منطقی تری نسبت به عملکرد فنی مربیان و بازیکنان داشته باشد. حال با پایان یافتن رقابت‌های نیم فصل اول عملکرد تیم‌ها را در سه مقطع 5 هفته‌ای می‌توان سنجید اما به خاطر لغو شدن و به تعویق افتادن برخی مسابقات در مورد بسیاری از تیم‌ها این امکان وجود ندارد و باید منتظر انجام نخستین بازی از نیم فصل دوم بود. پرسپولیس هم قبل از برگزاری بازی عقب افتاده‌اش با نساجی باید مقابل پارس جم به میدان برود و بعد از این مسابقه است که می‌توان عملکرد کالدرون و کادر فنی‌اش را در سومین مقطع 5 هفته‌ای فصل سنجید.

 

پرسپولیس کالدرون در مقطع اول به حد نصاب امتیازهای لازم نرسید. این تیم در مقطع بعدی، پارس جم، صنعت نفت آبادان و استقلال را شکست داد اما مقابل تراکتور و سپاهان شکست خورد تا از 5 بازی 9 امتیاز گرفته و برای رسیدن به میانگین امتیاز لازم برای قهرمانی (10 امتیاز از هر 5 بازی) یک امتیاز کم بیاورد. شروع مقطع 5 هفته‌ای دوم هم برای پرسپولیس با شکست همراه بود و این تیم در مشهد به شهرخودرو باخت اما با وجود تساوی خانگی مقابل ماشین سازی مقابل پیکان، شاهین شهرداری و فولاد برنده شد تا از این مقطع 10 امتیاز لازم را به دست بیاورد.

 

پرسپولیس در مقطع سوم 5 هفته‌ای نیم فصل اول یک باخت مقابل نفت مسجدسلیمان داشته و بازی‌اش مقابل نساجی لغو شده اما ذوب‌آهن، گل‌گهر سیرجان و سایپا را شکست داده است. پرسپولیس برای رسیدن به امتیاز 10 از این مقطع یک تساوی در جم می‌خواهد اما با شکست حریف می‌تواند پرامتیازترین مقطع 5 هفته‌ای‌اش را ثبت کند، به خصوص اینکه برای قهرمانی نیم فصل به این برد نیاز دارد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: