کد خبر: ۸۳۶۴۷۹
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۸ - ۰۸:۲۷
تعداد بازدید: ۴۰۶
یک رسانه فارسی زبان در خبری نوشت: در مسابقات شطرنج سریع اسپانیا، دو ستاره تیم ملی ایران حاضر به انصراف در برابر حریف اسراییلی نشدند و پشت میز بازی نشستند.

اتفاق تاریخی در رابطه ورزشیِ ایران و اسرائیلبه گزارش خبرداغ به نقل از برترین‌ها ،یک رسانه فارسی زبان در خبری نوشت: در مسابقات شطرنج سریع اسپانیا، دو ستاره تیم ملی ایران حاضر به انصراف در برابر حریف اسراییلی نشدند و پشت میز بازی نشستند.

بر اساس شنیده‌ها محمدامین طباطبایی و پرهام مقصودلو در تورنمنت سیتخس اسپانیا با نماینده اسراییل به رقابت پرداخته و هر دو نیز به برتری رسیده‌اند.

طباطبایی در در رقابت‌های بلیتس یا شطرنج برق‌آسا با کسب ۸ امتیاز به مقام قهرمانی رسید. اگر مطابق معمول از بازی با حریف اسراییلی خودداری می‌کرد موفق به کسب عنوان قهرمانی نمی‌شد.

حریف اسراییلی در دور هفتم و روی میز شماره شش با پرهام مقصودلو رویارو شد که پرهام نیز توانست با مهره سفید به برتری برسد.

در این مسابقات نمایندگان هندوستان دوم و سوم شدند. داوید لارینو از اسپانیا چهارم شد. ترنت لارنس (انگلیس) پنجم و سرگئی لوبانف (روسیه) به مقام ششم رسیدند. پرهام مقصودلو در رده هفتم ایستاد.

هنوز صحت و سقم این خبر تائید و یا تکذیب نشده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: