کد خبر: ۸۳۶۴۳۰
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۹:۳۴
تعداد بازدید: ۱۵۳
فرمانده انتظامی قشم از دستگیری 2 نفر از عوامل مسمومیت ناشی از مشروبات الکلی در این شهرستان خبر داد.

دستگیری عوامل مسمومیت الکلی در قشمبه گزارش خبرداغ به نقل از  فارس ، حسین الهی، فرمانده انتظامی قشم شامگاه امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت:در پی مراجعات متعدد مبنی بر مسمومیت تعدادی از جوانان و حضور در مراکز درمانی ، موضوع به صورت ویژه در دستورکار پلیس قرارگرفت.

وی در زمینه نحوه دستگیری عاملان مسمومیت بامشروبات دست ساز تصریح کرد : بلافاصله پس از بررسی های اولیه و دستیابی به سرنخهایی از عاملان پخش، محل اختفای مجرمان شناسایی شد.

فرمانده انتظامی قشم با تاکید بر اینکه خانواده ها برای پیشگیری از رخدادهای مشابه کنترل و نظارت خود را بر جوانان بیشتر کنند، افزود: پس از تشکیل اکیپی مجرب از عوامل پلیس اطلاعات و امنیت عمومی قشم ، ماموران به محل اختفای متهمان مراجعه نموده و تعداد 2نفر از آنان را دستگیر کردند.

این مسئول انتظامی با اشاره به اینکه متهمان با قرار متناسب روانه زندان شدند ، خاطر نشان کرد : تحقیقات پلیس در زمینه این پرونده ادامه دارد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: