کد خبر: ۸۳۶۴۰۹
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۹
تعداد بازدید: ۱۹۰
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی؛
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: چه در مجلس و چه رسانه‌ها برخی برخوردها با مسئولان ناجوانمردانه است در حالی که در شرایط کنونی هرکس در مسئولیتی قرار بگیرد با مشکل روبه‌رو است.

برخورد برخی از مجلسی‌ها و رسانه‌ای‌ها ناجوانمردانه استبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، مسعود پزشکیان امروز در آیین نکوداشت و تجلیل از خدمات وزیر سابق جهاد کشاورزی با تاکید بر اینکه نباید کاری کنیم کسانی که با تمام وجود در میدان بودند، بروند اظهار کرد: با این شرایط و اوضاعی که تحریم‌ها برای ما ایجاد کرده، هر مسئولی که کار کند با گرفتاری و مشکلاتی همراه می‌شود.

وی ادامه داد: احساس می‌کنم برخورد چه مجلسی‌ها و چه رسانه‌ای‌ها با برخی از مسئولین ناجوانمردانه است.

پزشکیان با بیان اینکه از نظر من نیز هنوز جای زیادی برای کار کردن وجود دارد، افزود: اما نقدها باید منصفانه و مناسب باشد چراکه هرکس در هر جایی قرار بگیرد با مشکلاتی روبه‌رو خواهد شد.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی ادامه داد: نگاه‌ها باید به عملکرد مسئولین با تامل و واقعی باشد و اگر نقدی صورت می‌گیرد منصفانه و سازنده باشد.

پزشکیان در پایان سخنان خود با تاکید بر اینکه بسیاری از ما نقایصی داریم، گفت: با این حال باید کاری کنیم کسانی که با تمام وجود در صحنه هستند برای خدمت در مسئولیت خود باقی بمانند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: