کد خبر: ۸۳۶۳۷۴
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۸
تعداد بازدید: ۴۷۰
به نظر می‌رسد استراماچونی دیگر به استقلال برنگردد تا شاهد هنرنمایی دوستان در وزارت ورزش باشیم.

هنر بزرگ وزارت ورزش/ پایان استراماچونی در استقلالبه گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز، به نظر می رسد داستان استراماچونی به پایان رسیده است و او به هر دلیلی نمی خواهد به ایران بیاید. به نظر می رسد ورود وزارت ورزش و وزارت امور خارجه هم در نهایت به بن بست رسیده و استرا برای همیشه از فوتبال ایران و از استقلال جدا شده است.


دلیل، هر چه که می خواهد باشد، از تحریم تا بی تدبیری، از ناز و ادای زیاد استرا تا انتخاب بانک مبدا و مقصد اشتباه توسط مازیار ناظمی و رفقایی که خواستند خرابه فتحی را آباد کنند. به نوشته مدال فرقی ندارد به هر حال استرا در نزدیکی های خط پایان است و استقلال هم ده روز است که بی مدیر و بی سرپرست و بی مربی راهش را ادامه می دهد و شاهکار وزارت ورزش را جلو می برد.


حالا هم استرا رفته، هم استقلال ده روز است که خوب تمرین نمی کند و مدیر و مربی و سرپرست ندارد. عالی بود جنابان وزیر و معاون و مربی و اعضای هیئت مدیره. استقلال دوباره با مدیریت طلوعی شما زمین گیر شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: