کد خبر: ۸۳۶۳۷۰
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۰
تعداد بازدید: ۲۳۸
به نظر می آید گوشزدهایی که کالدرون و جلال حسینی در مصاحبه هایی که اخیرا داشته اند جدی است. وضعیت پرسپولیس اصلا خوب نیست!...

خانم ها...آقایان؛ حال پرسپولیس خوب نیست!به گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز، پرسپولیس با کالدرون می برد. این اواخر خوب هم می برد .کالدرون، طرف بدون مهاجم در رقابتی‌ترین فصل فوتبال ایران، تیمِ اشباع‌شده از فتحِ انواع جام‌ها را با یک بازی کمتر در فاصله یک امتیازیِ صدر نگه داشته اما برخلاف استراماچونی با وجود همه مطالبات مالی‌اش حتی از تی کشیدن زمین خیس تمرین هم پرهیز نمی‌کند. پرسپولیس خوب نتیجه می گیرد و همین خوب نتیجه گرفتن باعث شده تا مشکلات به چشم نیاید و کسی مصاحبه های سید جلال و بقیه بازیکنان و پست های کالدرون را جدی نگیرد.


اما خانم ها...آقایان... واقعیت این است که حال پرسپولیس خوب نیست. باشگاه مشکل دارد. این مشکلات را اما کسی نمی بیند. این روزها به نظر می رسد همه حواس ها به بخش آبی پایتخت است. جایی که مرد خوش تیپ ایتالیایی هنوز تصمیم دقیقی نگرفته است و هر روز شایعات زیادی در مورد برگشتن یا بازنگشتن او به گوش می رسد، در حالی که دقیقا همین اتفاق کمتر از 6 ماه قبل برای پرسپولیس و برانکو رخ داد. فاجعه اینجاست که تمام این اتفاقات می تواند در کمتر از 10 روز دیگر این بار بخش سرخ تهران را به آتش بکشد. وقتی که کالدرون دقیقا به همین دلیل و عدم دریافت مطالباتش ایران را ترک کند. آیا قرار است همین اتفاقات از سر گرفته شود؟

 

نگاهی به سیاهه مشکلات پرسپولیس داشته باشیم تا متوجه عمق فاجعه شویم:

شکایت یک میلیون یورویی برانکو
شکایت پانصد هزار دلاری بودیمیر
مطالبات ده تا سی درصدی سرخ ها بابت فصل قبل
مطالبات بازیکنان از پاداش ها
تسویه قسط اول کالدرون
تسویه قسط اول مربیان خارجی و کار کالدرون
پرداخت قسط دوم به کالدرون و دستیارانش
پرداخت 30 درصدی به بازیکنان در شروع نیم فصل
طلب سه و نیم میلیاردی یک آژانس هواپیمایی
مطالبات بازیکنانی نظیر معمارزاده، مکانی، نیلسون، گابریل و ... که حکم گرفته اند
عدم پرداختی به بازیکنان و مربیان تیم های پایه در دوازده ماه گذشته
پرداخت 7میلیاردی به ریحان فیلم
صدور حکم به نفع برهان مبین
پرداخت خسارت بلیت فروشی سه سال گذشته به برهان مبین
پایان مهلت بشار رسن برای دریافت طلب 330 هزار دلاری تا هفته آینده
حضور در نقل و انتقالات نیم فصل، لزوم برخورداری از نقدینگی و ....!

 

بس است یا بیشتر بنویسیم؟

این ها بخشی از لیست گرفتاری های باشگاه پرسپولیس است که سررسید هر کدام می تواند هواداران پرسپولیس را به آتش بکشد و بار دیگر مقابل باشگاه و وزارت ورزش را این بار به رنگ قرمز دربیاورد.

باید تاکید کرد که باشگاه پرسپولیس برای عبور از چالش ها و بحران های مالی و همچنین هزینه های فراوان و تسویه بدهی های سنگین، فشار عجیبی را متحمل شده است؛ بدهی ها هر روز بیشتر و سنگین تر می شود و موضوعی که باید مورد توجه قرار بگیرد این است که برخی از بدهی های قبلی و مطالبات تیم باید طی چند روز آینده تسویه شود.

 

در این مورد بیشتر خواهیم نوشت اما حال پرسپولیس خوب نیست.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: