کد خبر: ۸۳۶۲۸۱
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۸ - ۱۸:۴۰
تعداد بازدید: ۱۸۹
سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا تاکید کرد سیاست‌های ایالات متحده در راستای کشاندن ایران به میز مذاکره است.

برای بازگشت ایران به میز مذاکره تلاش می‌کنیمبه گزارش خبرداغ  به نقل از الجزیره، «مورگان اورتاگوس» سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا گفت: ما آنچه انجام می‌دهیم برای این است که ایران به میز مذاکره بازگردد. رئیس‌جمهور ما توافقی بهتر می‌خواهد ما به دنبال استفاده از دیپلماسی هستیم و جنگ نمی‌خواهیم. همان‌طور که برایان هوک گفت در مورد آزادی گروگان‌ها اگر ایران در این موضوع جدی باشد آماده گفت‌وگوی کنسولی هستیم. 

وی در ادامه گفت: شفافانه مواضع خود را بیان کرده‌ایم. مایک پمپئو دوازده شرط تعیین کرد و گفت که حاکمیت ایران باید آن را اجرا کند. این شروط برای این است که ایران به کشوری عادی تبدیل شود. بنابراین ما آماده گفت‌وگو و مذاکره هستیم اما تحریم‌ها ادامه می‌یابد تا ایران به میز مذاکره بازگردد.

سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا در مورد اینکه اگر ایران به میز مذاکره بازنگردد، گفت: ما سیاست فشار بر ایران را ادامه می‌دهیم و این سیاست را کارآمد می‌دانیم. ما برای خروج از برجام بررسی کردیم و بعد از بررسی کامل از برجام خارج شدیم. می‌بینیم کشورهای دیگر هم خواهان توافقی بهتر با ایران شده‌اند که موشک‌های بالستیک را شامل شود و با رفتارهای متجاوزانه ایران مقابله کند. به نظر من اروپایی‌ها نیز می‌خواهند که ایران در رفتارهای خود تجدیدنظر کند

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: