کد خبر: ۸۳۶۲۵۲
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۳
تعداد بازدید: ۳۱۸
رئیس سازمان هواپیمایی کشوری گفت: تا کنون شرکت پست برای راه اندازی سیستم پست پهپادی درخواست مجوز نکرده است.

سوپرایزِ آذری جهرمی مجوز پرواز ندارد!به گزارش خبرداغ به نقل از مهر ، رئیس سازمان هواپیمایی کشوری گفت: تا کنون شرکت پست برای راه اندازی سیستم پست پهپادی درخواست مجوز نکرده است.

علی عابدزاده، درباره فعالیت پهپاد‌ها اظهار داشت: اخیرا نظارت بر فعالیت‌های پهپادی به سازمان هواپیمایی کشوری واگذار شده است.

 

وی افزود: سازمان هواپیمایی کشوری وظیفه نظارت و ساماندهی پهپاد‌ها -پرنده‌های هدایت پذیر از دور- را بر عهده دارد که در همین راستا سامانه‌ای در این سازمان راه اندازی شده و متقاضیان می‌بایست با مراجعه به این سامانه، درخواست مجوز فعالیت بدهند.

وی ادامه داد: هر فرد حقیقی یا حقوقی می‌تواند درخواست خود را در آن ثبت کرده و فعالیت پهپادی داشته باشد.

معاون وزیر راه و شهرسازی در پاسخ به این پرسش که آیا تا کنون شرکت پست برای فعالیت پست پهپادی در این سیستم درخواست داده، گفت: با توجه به اینکه سامانه صدور مجوز فعالیت پهپادی به تازگی راه اندازی شده، تا کنون درخواستی از سوی شرکت پست برای اخذ مجوز «پست پهپادی» نداشته ایم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: