کد خبر: ۸۳۶۲۵۱
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۹
تعداد بازدید: ۱۹۴
افتخاری در تذکر شفاهی:
نماینده مردم فومن و شفت در مجلس گفت: از رئیس جمهور می‌خواهیم تا دستور دهند سازمان محیط زیست مسیر گیلان به زنجان را بازگشایی کند.

رئیس‌جمهور دستور بازگشایی مسیر گیلان به زنجان را صادر کندبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، محمدمهدی افتخاری در نشست علنی امروز (دوشنبه‌، ۲۵ آذرماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی ضمن تقدیر از وزیر بهداشت در مورد صدور دستور پیرامون رسیدگی به وضعیت دستگاه‌های دیالیز و سی.تی. اسکن بیمارستان شهرستان شفت اظهار داشت: یکی از مشکلات ما در این بیمارستان نیروی انسانی است که امیدواریم هر چه سریعتر این مشکلات مرتفع گردد.

نماینده مردم فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: حفظ محیط زیست به معنای توقف عملیات عمرانی و توسعه‌ای نیست. در حالی که شهرستان شفت ۸ کیلومتر با زنجان فاصله دارد اما سازمان محیط زیست مسیر استان گیلان به زنجان را به منظور حفاظت از محیط زیست مسدود کرده و همین امر سبب شده تا دامداران برای ارائه محصول خود به بازارهای زنجان به جای طی کردن این مسیر کوتاه باید صدها کیلومتر را طی کنند.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: از رئیس جمهور می‌خواهیم تا به رئیس سازمان محیط زیست دستور بازگشایی مسیر گیلان به زنجان را صادر کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: