کد خبر: ۸۳۶۲۲۵
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۵
تعداد بازدید: ۳۳۱
نماینده مردم کازرون گفت: استکبار در ایجاد تحریم جدید توانست تعدادی از کشورها را با خود همراه کند اما در به زانو درآوردن ملت موفق نبوده است.

استکبار جهانی چهل سال در به زانو درآوردن ملت موفق نبوده استبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، حسین رضازاده امروز در نطق میان‌دستور خود با اشاره به تحریم‌های ظالمانه علیه کشورمان گفت: چرا تحریم شدیم؟ آیا این تحریم‌ها گناه کشورهای تحریم‌کننده بود یا به دلیل بی‌عرضگی و بی‌تدبیری مسئولان؟

وی افزود: ما در مقابل صدمات آنان چه تدبیری اندیشیده‌ایم؟ آیا این پاسخ که وقتی آسیب دیدیم، بگوییم کار دشمن است و به خاطر تحریم است درست است، آیا این منطق، دفاع و مبارزه است؟ دشمن، رقیب یا حریف از فنون خود در جهت آسیب به طرف مقابل استفاده می‌کند.

نماینده مردم کازرون گفت: استکبار در ایجاد تحریم جدید توانست تعدادی از کشورها را با خود همراه کند. حال باید چه کاری را انجام و چه اعمالی را نباید انجام داد؟ اگرچه استکبار جهانی در طول چهل سال بعد از پیروزی انقلاب اسلامی از هر ترفندی برای ضربه به ملت استفاده کرد اما در به زانو درآوردن ملت موفق نبوده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: