کد خبر: ۸۳۶۲۰۹
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۲
تعداد بازدید: ۳۳۵
رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس ‌گفت: روابط اقتصادی یکی از ابزارهای نفوذ غرب و اروپا در کشور به شمار می‌رود و پیش‌بینی می‌شود که آمریکائیان و اروپاییان برای حفظ مهره‌های نزدیک به خود در آستانه انتخابات گشایش‌های اقتصادی ایجاد کنند.

مجتبی ذوالنور: گشایش اقتصادی آمریکا‌‌ و اروپا‌ برای تأثیرگذاری در انتخابات مجلس استبه گزارش خبرداغ، حجت‌الاسلام مجتبی ذوالنور، با اشاره به بدعهدی‌های متعدد غربی‌ها و اروپاییان اظهار داشت: آمریکا و اروپا اخیراً گفته‌اند که فشارهای حداکثری در حال تحقق نظر رهبر معظم انقلاب در مورد بستن چاه‌های نفت و قطع وابستگی‌ها می‌شود.

وی ثمره فشار و تحریم اقتصادی را به نفع کشور دانست و ابراز کرد: این تحریم‌ها سبب شده که ما به سمت اقتصاد بدون نفت، تکیه بر داخل و نهایتاً قطع وابستگی به غرب و اروپا شود.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: روابط اقتصادی یکی از ابزارهای نفوذ غرب و اروپا در کشور به شمار می‌رود و آن‌ها در این زمینه احساس خطر کرده‌اند و پیش‌بینی می‌شود که آمریکائیان و اروپاییان برای حفظ مهره‌های نزدیک به خود در آستانه انتخابات گشایش‌های اقتصادی ایجاد کنند.

وی خاطرنشان کرد: هدف از این گشایش‌ها تأثیرگذاری بر مردم و جداسازی مسئولان از نیاز به تکیه داخل است و این تکیه در نزد مردم به فراموشی سپرده شود و اطلاعاتی در دست بوده که در این زمینه در حال مذاکره هستند.

ذوالنور گام‌های کاهش تعهدات برجام را موردتوجه قرار داد و افزود: معتقدم این گام زیاد تأثیرگذار نبوده و ما در کمیسیون امینت ملی در حال بررسی برداشتن گام‌های اثربخش در این زمینه هستیم.

منبع: تسنیم

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: