کد خبر: ۸۳۶۱۸۳
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۸ - ۰۸:۲۷
تعداد بازدید: ۲۶۲
در چند هفته اخیر محمد انصاری به عنوان مدافع چپ فیکس سرخپوشان به میدان می‌رفت، در حالی که خیلی‌ها عقیده داشتند محمد نادری می‌تواند در این پست نمایش‌های بهتری داشته باشد

برای گمشده پرسپولیس/ اینطوری فیکس نمی‌شویبه گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز، در چند هفته اخیر محمد انصاری به عنوان مدافع چپ فیکس سرخپوشان به میدان می‌رفت، در حالی که خیلی‌ها عقیده داشتند محمد نادری می‌تواند در این پست نمایش‌های بهتری داشته باشد. نادری مهارت‌های تهاجمی بالاتری دارد و نوع فوتبالش برای تماشاگران عادی جذاب‌تر است. سرانجام در بازی با سایپا کالدرون این فرصت را به نادری داد تا در ترکیب اصلی به میدان برود، اما او طی 45 دقیقه حضورش در زمین نتوانست عملکرد مثبتی داشته باشد. نادری بارها زمین خورد و توپ لو داد تا کالدرون بین دو نیمه انصاری را سر جایش برگرداند. آنچه مسلم است اینکه نادری برای فیکس شدن نیاز به نمایش‌های بهتری دارد.

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: