کد خبر: ۸۳۶۱۰۱
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۴
تعداد بازدید: ۳۲۴
رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: علاوه بر مدارس شهرستان‌های بوشهر، کنگان، دشتی، عسلویه و جم که پیش از این خبر تعطیلی مدارس آنها اعلام شده بود با تصمیمات گرفته شده مدارس شهرستان های دشتستان، گناوه و دیلم نیز در دو نوبت صبح و بعدازظهر تعطیل اعلام شد

مدارس 8 شهرستان استان بوشهر فردا تعطیل استبه گزارش خبرداغ ، مجید اجرایی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: به علت بارندگی و تشدید ناپایداری‌های جوی با تصمیمات اتخاذ شده مدارس بسیاری از نقاط استان بوشهر در نوبت صبح و بعد از ظهر فردا دوشنبه تعطیل اعلام شد.

رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان بوشهر افزود: علاوه بر مدارس شهرستان‌های بوشهر، کنگان، دشتی، عسلویه و جم که پیش از این خبر تعطیلی مدارس آنها اعلام شده بود با تصمیمات گرفته شده مدارس شهرستان‌های دشتستان، گناوه و دیلم نیز در دو نوبت صبح و بعدازظهر تعطیل اعلام شد.

وی بیان داشت: هنوز در خصوص تعطیلی مدارس جزیره خارگ تصمیمی گرفته نشده است.

گفتنی است بر اساس پیش بینی هواشناسی، طی هفته جاری شاهد بارندگی شدید و بی‌سابقه‌ای در استان خواهیم بود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: