کد خبر: ۸۳۵۹۳۲
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۲
تعداد بازدید: ۲۹۵
هواداران پرسپولیس به شدت از عضو هیئت مدیره خود ناراحت و خشمگین هستند.

خشم عمومی علیه مدیر پرسپولیسی/حمله هواداران پرسپولیس به نبیبه گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز، شب گذشته در برنامه "ورزش از نگاه دو"، علی فتح‌الله‌زاده و محمدمهدی نبی حضور داشتند که اتفاق عجیبی رخ داد. در حالی که دو طرف در مورد مشکلات روز دو تیم و همین طور بازگشت استراماچونی صحبت می کردند، به یک‌باره مجری برنامه، پیامکی را از بیرانوند خواند که در آن دروازه‌بان ملی پوش پرسپولیس به شدت از وزارت ورزش و دیگر نهادها گلایه و عنوان کرد که در زمان جدایی برانکو از پرسپولیس مسئولانی که این روزها برای بازگرداندن سرمربی ایتالیایی استقلال تلاش می کنند، کجا بودند.

 

در این میان البته فتح الله زاده سعی کرد با همان کری های معروف از پرونده مهدی طارمی صحبت کند که به یک‌باره مهدی نبی مدعی شد تمام این تلاش ها از سوی وزارت برای پرسپولیس و در زمان برانکو هم رخ داد اما از سوی باشگاه پرسپولیس رسانه ای نشد. اظهار نظر عجیبی که خشم هواداران پرسپولیس را به همراه داشت.

 

بر همین اساس هواداران پرسپولیس امروز در فضای مجازی به شدت علیه این مدیر پرسپولیسی موضع گیری کرده و بر نظریه چند ماهه خود مبنی بر غیرخودی بودن عرب و نبی تاکید داشتند.

 

گفتنی است که طی روزهای اخیر کری وحشتناکی بین هواداران دو تیم پرسپولیس و استقلال صورت گرفته که این همه تلاش از سوی نهادهای مختلف برای بازگرداندن استراماچونی در زمان برانکو صورت نگرفته است.

 

بر همین اساس اخباری به گوش می رسد که قرار است امروز در بازی با سایپا علیه برخی از اعضای هیئت مدیره پرسپولیس موضع گیری شود.

 

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: