کد خبر: ۸۳۵۹۲۶
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۹
تعداد بازدید: ۶۱۱
بار دیگر جنجال‌های جدایی برانکو ایوانکوویچ از پرسپولیس و چرایی آن اوج گرفته است.

برانکو سکوتش را شکست؛ وزیر ورزش عامل جدایی من بود!به گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز، در شرایطی که پیش‌تر در زمان جدایی برانکو از پرسپولیس، وزارت ورزش مدعی شده بود که از طریق سفارت کشور در خاک کرواسی، پیگیر ماجرای بازگشت برانکو به پرسپولیس شده است، منابع مطلع معتقدند مذاکرات سفیر ایران در کرواسی با برانکو ایوانکوویچ مربوط به حضورش در تیم ملی فوتبال ایران بوده است و شباهت این ماجرا با ماجرای جدایی استراماچونی و عملکرد وزارت ورزش، آتش تازه‌ای به پا کرده است.

برانکو اما نکته جالبی را مطرح کرده و مدعی شده سلطانی‌فر، وزیر ورزش یکی از عوامل جدایی وی از پرسپولیس بوده و زمانی که مدیران وقت پاسخ تماس‌های او را نمی‌دادند خبری از موضع‌گیری وزیر نبوده اما یک شبه هوادار او شده و به فدراسیون فوتبال توصیه کرده که او را برای نیمکت تیم ملی انتخاب کند!

 

این درحالی است که شواهد نشان می‌دهد مرد کروات از نیمکت تیم ملی دور شده است و وزیر ورزش با توجه به رفتارهای برانکو، دیگر تمایلی به حضور او در ایران ندارد!

 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۳
0
0
انتقاد آقای برانکو از وزیر ورزش مربوط به الان و قضیه تیم ملی هست نه زمان مربیگری در پرسپولیس
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: