کد خبر: ۸۳۵۸۹۱
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۵
تعداد بازدید: ۲۷۴
اين ماه كه بگذرد ستاره پرسپولیس 28 ساله مي‌شود، اما داستان‌هاي عجيب او بيشتر به تازه فوتباليست‌هاي 18 ساله شباهت دارد.

به گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز، اين ماه كه بگذرد اميد عاليشاه 28 ساله مي‌شود، اما داستان‌هاي عجيب او بيشتر به تازه فوتباليست‌هاي 18 ساله شباهت دارد؛ آنها كه بعضا ظرفيت لازم براي حضور در اين عرصه را ندارند و هر روز يك قصه تازه مي‌سازند. عاليشاه پارسال در تيم برانكو ساز ناكوك مي‌زد. مصاحبه انتقادي و عجيبش بعد از داربي نوروزي هنوز فراموش نشده؛ آنجا كه مربي را تهديد مي‌كرد دلايل واقعي نيمكت‌نشيني‌اش را افشا خواهد كرد. بعد داستان جشن قهرماني پيش آمد و گوشه‌گيري‌هاي استاد در آن مراسم سوژه شد. اول فصل هم اقدام به ترك پرسپوليس كرد كه جناب ايرج عرب با ترفند تاريخي «اصلاح رقم قرارداد» ايشان را مثل چند بازيكن ديگر نگه داشت؛ سياستي كه تبعاتش بعدا گريبان باشگاه را خواهد گرفت!

 

انتظار مي‌رفت تغيير فضا در كادرفني حال و هواي اميد را عوض كند، اما او در تيم كالدرون هم هرگز تبديل به يك مهره كليدي نشد. البته انصافا اميد هرازگاهي كه به ميدان آمده بد بازي نكرده، اما اينكه چرا سهم او در تيم كالدرون بيشتر نمي‌شود، يك ابهام بزرگ است؛ پرسشي كه احتمالا جوابش را خود عاليشاه بهتر از ديگران مي‌داند. شايد موضوع به مسايل فني محدود نشود. اتفاقا در همين زمينه شايعاتي هم منتشر شده كه از كنار آنها مي‌گذريم، اما انصافا ماجراي درگيري با سيامك نعمتي حكم تير خلاص را داشت. آقاي عاليشاه كه مثلا كاپيتان سوم پرسپوليس است و بايد يك‌تنه حواشي تيم را جمع كند، خودش با بازيكن همشهري‌اش درگير مي‌شود و تيم را به حاشيه مي‌برد؛ آنها درست يك روز قبل از بازي بسيار مهم برابر ذوب‌آهن. در مورد چنين بازيكني چه مي‌توان گفت؟ حالا بازی با سایپا سومین مسابقه پیاپی است که عالیشاه از لیست بیرون می‌ماند؛ آن هم در حالی که سیامک بخشیده شد و به فهرست برگشت.

 

 

گاهي آدم فكر مي‌كند اميد عاليشاه پنج سال پيش چقدر بازيكن كم‌حاشيه‌تر و مفيدتري بود. او در ليگ سيزدهم درخشيد و به تيم علي دايي در مسير نايب‌قهرماني كمك كرد. فصل بعدش هم اميد يكي از معدود بازيكنان خوب پرسپوليس بود؛ كسي كه كار خودش را مي‌كرد و در داربي برگشت هم گل پيروزي‌بخش سرخ‌ها را به ثمر رساند. بعد از همان بازي ويديويي منتشر شد كه نشان مي‌داد يك بازيكن مشهور استقلال در تونل ورزشگاه دنبال عاليشاه افتاده و با لحني نامناسب او را تهديد مي‌كند، اما اميد خونسرد و بي‌تفاوت راه خودش را مي‌رود. به نظرمان چقدر آن ورژن قديمي عاليشاه دلچسب‌تر بود. واقعا كه چه هنري مي‌خواهد آدم اينطوري از پنج سال پيش خودش عقب بيفتد!

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: