کد خبر: ۸۳۵۸۸۶
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۳
تعداد بازدید: ۱۴۰
اوضاع فوتبال‌مان بدجور به‌هم ریخته است. تقریبا تکلیف هیچ‌چیز مشخص نیست.

ادامه سرگردانی‌ها بر سر ماجرای استرا و برانکوبه گزارش خبرداغ به نقل از فرهیختگان‌: اوضاع فوتبال‌مان بدجور به‌هم ریخته است. تقریبا تکلیف هیچ‌چیز مشخص نیست. نمی‌دانیم از تیم‌ملی بگوییم که در برهه‌ای کاملا حساس و در شرایطی که ممکن است به جام‌جهانی نرسیم همچنان بدون سرمربی است و مدیران فدراسیون هم در‌حال کل‌کل با فلان نماینده مجلس هستند.

از قصه بازگشت برانکو بگوییم که گزینه تیم‌های زیادی از تیم‌ملی گرفته تا پرسپولیس و تراکتور است، اما همچنان خبری نیست. یا از استقلال بگوییم که نه مدیرعامل دارد، نه سرمربی و هنوز هم کسی نمی‌داند چه زمانی قرار است استراماچونی امتیازهایش را به‌طور کامل بگیرد و برای تعریف دوباره از زیبایی‌های کشورمان به ایران برگردد! مدام می‌گویند پولش را گرفته و تیمش را مقابل شاهین هدایت می‌کند، اما تا دیشب که خبری از بازگشت مرد ایتالیایی نبود.

این همه بلاتکلیفی‌ای که فوتبال‌مان را سر کار گذاشته، شبیه سورپرایزی است که وزیر جوان دولت روحانی برای مردم داشت و معلوم شد ملت در این چند روز بدجور سر کار بودند!

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: