کد خبر: ۸۳۵۸۶۸
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۸ - ۱۹:۳۳
تعداد بازدید: ۹۵۴
با وجود اخبار منتشر شده پیرامون توافق احتمالی میان استراماچونی و باشگاه استقلال، تا این لحظه هیچ توافقی حاصل نشده است.

بهت آبی‌ها و سکوت معنادار باشگاه استقلال؛ توافق با استراماچونی حاصل نشد!به گزارش خبرداغ ، پس از ماجرای فسخ یکطرفه قرارداد سرمربی ایتالیایی استقلال، تکاپوی باشگاه استقلال برای بازگرداندن استراماچونی آغاز شده و سرپرست فعلی این باشگاه برای انتقال پول به حساب استراماچونی عازم ترکیه شده است.

 

ابتدا در رسانه ها مطرح شد استرا وارد ترکیه شده که این خبر از اساس تکذیب شد. در همان خبر اعلام شد که قرار است جلسه ای بین اسماعیل خلیل زاده و نماینده قانونی آندره آ استراماچونی در ترکیه برگزار شود و حتی گفته شد که استراماچونی خودش هم از رم به ترکیه برگشته تا در مذاکرات شرکت داشته باشد که همانطور که گفتیم مشخص شد نه جلسه ای برگزار شده و نه استراماچونی به ترکیه رفته است.

 

امروز نیز برخی خبرگزاری ها مدعی شدند مشکلات استقلال و استرا در آستانه حل شدن است و به احتمال فراوان سرمربی ایتالیایی استقلال فردا ( جمعه 22 آذر ) به تهران باز می گردد اما کانال رسمی باشگاه هیچ خبر مشخصی در این باره نداده و باز هم گمانه زنی رسانه ها درست از آب در نیامد و به نوشته فوتبالی مشخص شد تا این لحظه این خبر صحت ندارد و توافقی حاصل نشده است و در واقع تا رسانه رسمی باشگاه استقلال این مورد را رسما اعلام نکند نمی توان خیلی به این اخبار منتشر شده اعتماد کرد.

 

باید منتظر ماند و دید که بالاخره نتیجه حضور خلیل زاده در ترکیه برای جلب رضایت استراماچونی چه خواهد شد و مدیران استقلال چه برنامه ای برای حفظ کردن استراماچونی دارند. باشگاه استقلال هنوز به صورت رسمی هم واریز پول به حساب استراماچونی و نشستن پول در حساب او را تایید نکرده است.

جام نیوز

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: